Hvilken farge har du?

*lima*

Elsker forumet
Hvilken farge har dere på stueveggene?

Vi har caffe latte[:)] Virker som det er veldig mange som har den...

vi har skandinavisk lys,kjempe fornøyd[:)]

ORIGINAL: moskata

vi har skandinavisk lys,kjempe fornøyd[:)]

Samme her. Og fargen ble mye finere på veggen enn jeg hadde trodd![:)]

Akkurat nå er det en beige tapet sak her, men om få dager er den helt hvit! Gleder meg [:D]

eggehvit har vi!!! åsså tapet...

Sjel har vi

Lys Antikk tror jeg... De som bodde her før har malt alt med lys Antikk...

eg hadde sjel før men malte over med ein farge som heter marrakresh, dritkul farge. Vanskeleg å forklare men er ganske mørk av seg

Den har ikke noe navn, fargekode Y-et ellerannet.
Lys, grønn, grå, -aktig, veldig fornøyd.

ORIGINAL: *Linn og Matilde*

Hvilken farge har dere på stueveggene?

Vi har caffe latte[:)] Virker som det er veldig mange som har den...

vi å............

Lys toscana[:D]

antikk hvit tror jeg den heter......

Vi skal ha ferdigmalt panel med Caffe Latte[:)]

Vår farge heter nord, er veldig fornøyd foreløpig (blir egentlig aldri fornøyd, må stadig vekk forandre noe) [:D]

Aner ikke hva den heter, men den er lys,lys,lys gul.. Bittelitt som fargen på vaniljesaus.. Gleeeeder meg til å male [:D]

Jeg har BAST

Da jeg bestemte meg for fargen og viste den fram til folk på en fargeprøve så mente alle at jeg var gal.....

ALLE sa at den blir alt for mørk, og den vil stjele alt lyset osv osv osv

selv har jeg jo studert interiør i mange år og vet at man ikke alltid treffer perfekt med fargevalg...men jeg sto på mitt......jeg skulle ha den fargen.... Men jeg ble jo litt usikker når alle fortalte meg at den fargen var for mørk...Så jeg var nære ned å ombestemme meg...

Men nå er jeg veldig gla for at jeg ikke ombestemte meg....Fargen ble absolutt ikke for mørk...
Den er varm og god....men også veldig lys.....
Og siden jeg har så mye hvite møbler så passer den enda bedre.....
Hadde jeg hatt en lysere farge til de hvite møblene mine så ville det blitt alt for kaldt her...

(Parketten jeg valgte fikk jeg også pepper for....den også var for mørk sa folk....Men den er jo ikke mørk i det hele tatt....jeg ville ikke ha den lyseste parketten...jeg ville ha en med litt varme i....og er kjempe fornøyd.)

Nå skryter alle som kommer på besøk at det er så fint og flott her....fin fargeharmoni....godt og lunt her, men også lyst og luftig.....
Jeg kunne rett og slett ikke vært mer fornøyd [:D][:D][:D][:D][:D]

Narsisshvit, tror jeg den heter. Litt for hvitt, for min smak. Menmen.

Back
Topp