_Eva_ Elsker forumet 11 Sep 2009 #2 Vi har veldig lyse blåe vegger i stua [:)] (ikke babyblå altså.. veldig mye lysere..)
A Ashtrey ! Gift med forumet 11 Sep 2009 #7 Lysegrått, og så en vegg med mørkegrått ! [:D] Digger tapeten min...Litt grov tapet. Skal se om jeg får lagt ut bilde... Her er den mørke...
Lysegrått, og så en vegg med mørkegrått ! [:D] Digger tapeten min...Litt grov tapet. Skal se om jeg får lagt ut bilde... Her er den mørke...
X x1xgotherina Glad i forumet 11 Sep 2009 #10 helt hvite... Jeg leier men håper å få malt litt her ettervært, ser de som har bodd her før meg har begynt men ikke blitt helt ferdige[8D]
helt hvite... Jeg leier men håper å få malt litt her ettervært, ser de som har bodd her før meg har begynt men ikke blitt helt ferdige[8D]
SnartMammaTilTre88 <3 11 Sep 2009 #12 Vi har ferdigmalte plater[:)] De er hvite.. Er sånn i hele leiligheta..[:)]
Tekanna Forumet er livet Sommerfuglene 11 Sep 2009 #13 Hvitt. Men er absolutt altfor "kaldt", so me ser etter ein fin lillafarge som me kan få opp på ein av veggene for å få litt meir liv og varme.
Hvitt. Men er absolutt altfor "kaldt", so me ser etter ein fin lillafarge som me kan få opp på ein av veggene for å få litt meir liv og varme.
Niceday Forumet er livet 11 Sep 2009 #19 mener d er latte ell noe i den duren - også skal jeg male en vegg mørk sjokolade brun nå snart[:D][:D]
mener d er latte ell noe i den duren - også skal jeg male en vegg mørk sjokolade brun nå snart[:D][:D]
*Petrine* Forumet er livet 11 Sep 2009 #20 Tror det er caffe latte. Har ikke malt etter vi flyttet inn.