Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vesla85
Da har jeg prøvd meg på fargevelgeren på jotun!
En ting er sikkert, det blir ikke brunsvart eller noen annen brunfarge, huset ser ut som ei hytte! (vi har slike "skodder" rundt vinduene..)
Så da blir det en eller annen gråfarge. Vil ha den litt mørk, så labrador, grå skifer og front er aktuelle farger. Spesielt front kanskje! [:)]
Får ta meg en tur på fargehandelen snart!
ORIGINAL: liseluuv
Eier ikke hus, men når jeg gjør det blir det en gråfarge, kanskje Skodde, eller Varmgrå.. og frostrøyk/bomull rundt vinduene [:D]
har ikke bilde, men finner de på jotun fargevelger, selv om den er dårlig :(
ORIGINAL: werana
ORIGINAL: liseluuv
Eier ikke hus, men når jeg gjør det blir det en gråfarge, kanskje Skodde, eller Varmgrå.. og frostrøyk/bomull rundt vinduene [:D]
har ikke bilde, men finner de på jotun fargevelger, selv om den er dårlig :(
vi har varmgrå! Er veldig fornøygd med den! Mener å huske han på fargehandelen sa det fantes to av varmgrå, og at vi da har den lyseste. Eggehvit på karmene (samme farge som glass, sprosser og dører som kom ferdig malt fra fabrikken)
En ting er sikkert, det blir ikke brunsvart eller noen annen brunfarge, huset ser ut som ei hytte! (vi har slike "skodder" rundt vinduene..)
Så da blir det en eller annen gråfarge. Vil ha den litt mørk, så labrador, grå skifer og front er aktuelle farger. Spesielt front kanskje! [:)]