Hvilken farge har dere på huset?

Vesla85

Gift med forumet
Ja, hvilken farge har dere på huset? Vil gjeeeeerne se bilde!

Vi har rørosrødt med bomull rundt vinduene. Hater rødt, så det skal males så fort som mulig. Skal ikke ha lyst/hvitt hus, men lurer på brunsvart/ mørk brun eller en eller annen gråfarge [:)]

Driver og beiser huset hvitt i disse dager.[:)]

Tror fargen heter antikk.-den er hvit, men ikke sånn kritthvit...

Eier ikke hus, men når jeg gjør det blir det en gråfarge, kanskje Skodde, eller Varmgrå..  og frostrøyk/bomull rundt vinduene [:D]

har ikke bilde, men finner de på jotun fargevelger, selv om den er dårlig :(

om en 14dagers tid er den en mellomting mellom dempet og gråmynte [:D]

Da har jeg prøvd meg på fargevelgeren på jotun!

En ting er sikkert, det blir ikke brunsvart eller noen annen brunfarge, huset ser ut som ei hytte! (vi har slike "skodder" rundt vinduene..)

Så da blir det en eller annen gråfarge. Vil ha den litt mørk, så labrador, grå skifer og front er aktuelle farger. Spesielt front kanskje! [:)]

Får ta meg en tur på fargehandelen snart!

Kjøpte maling forrige helg. Antikk hvit.
Angrer som fyyyy[:@][:(]
Sand me hvitt rundt vinduene kunne jeg MYYYYE hellet tenkt meg nå. eller HELT HVITT..
Buhuuu.. men blir uansett bedre enn den stygge røde fargen som er, med oker rundt vinduene[:'(][X(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Vesla85

En ting er sikkert, det blir ikke brunsvart eller noen annen brunfarge, huset ser ut som ei hytte! (vi har slike "skodder" rundt vinduene..)

Så da blir det en eller annen gråfarge. Vil ha den litt mørk, så labrador, grå skifer og front er aktuelle farger. Spesielt front kanskje! [:)]

Front er kjempefin! Her er det liksom enten lys grå, eller brunsvart.. Sett på fargen Nøtt da? Mørk brun :-)

Vi har hvitt med blå karmer. Er ikke vårt hus, sånn egentlig. (Er svigers sitt, så det blir vårt en gang) Men vi bor i det idag, og har vedlikehold på det.
Det skal bli grått med hvite karmer i sommer. [:)]

ORIGINAL: liseluuv

Eier ikke hus, men når jeg gjør det blir det en gråfarge, kanskje Skodde, eller Varmgrå..  og frostrøyk/bomull rundt vinduene [:D]

vi har varmgrå! Er veldig fornøygd med den! Mener å huske han på fargehandelen sa det fantes to av varmgrå, og at vi da har den lyseste. Eggehvit på karmene (samme farge som glass, sprosser og dører som kom ferdig malt fra fabrikken)

gult[&:]

Det skal males!! men ikke helt bestemt oss for farge ennå.. Vil ha lyst - hvitt, men ikke kritthvitt... men heller ikke grått eller beige... [8D]

Har beiset huset i frostrøyk, men vurderer nå å ta mur og vinduer osv ëggehvit..
Nå er alt i frostrøyk

ORIGINAL: werana

ORIGINAL: liseluuv

vi har varmgrå! Er veldig fornøygd med den! Mener å huske han på fargehandelen sa det fantes to av varmgrå, og at vi da har den lyseste. Eggehvit på karmene (samme farge som glass, sprosser og dører som kom ferdig malt fra fabrikken)

Stemmer det![:D] er 0394 jeg mener, den mørkeste[8D]

Vi er akkurat ferdige med 1. strøk på huset vårt, har valgt fargen labrador.[:)]
Har bare kledning i 2.etasje, resten av huset er mur som vi har malt hvitt. Kan legge inn bilde i morgen.[;)]

Jotun sin farge KONTUR er veldig fin, akkurat passe gråfarge.... Vi fekk mange henvendelser når vi malte huset om kva farge vi hadde, so den falt i smak med fleire.... Har offwhite lister...

vi styrte veldig på for å finne den perfekte lyse fargen til huset vårt! ville ikke ha helt hvit, ville ikke at fargen skulle bli for grå, ikke for gul og ikke for rosa. så vi kjørte rundt omkring og så fant vi et perfekt hus. eierne var ikke hjemme, så vi dro på monter og fikk med masse plankebiter med malingsprøver på og tok de med oss ned til det perfekte huset. fat ut at den het Perlegrå! nydelig farge, ser ikke grå ut i det hele tatt, mer som en litt varm lysegrå/beige, ganske lys og helt nydelig sammen med bomull på vinduene synes jeg:)

Back
Topp