Hvilken farge har dere i stuen?

Jeg vil male stuen, men er så usikker på hvilken farge.
Har mørke møbler...

Hvilken farge har dere i stuen? Fornøyd? 
Eller hvilken farge ville du malt stuen din nå? 

S 2000-N er ncs koden på den, en lys naturgrå! Kjempefin. Alle farger går til, så lett å bytte ut fargetema i stuen med gardiner, puter og dill. Love it! ;)

hvitmalt panel... samt en fondvegg som er tapetsert med hvit tapet med mønster i svakt sølv...
Har hvite møbler og tregrått tilbehør, grå sofa og litt grårosa detaljer rundt forbi.. :) (Men de byttes rundt etter humør, så neste uke kan det være lyseblått... eller bare hvitt... eller rødt... )

Egghvit på kjøkken og spisestue, Larvikitt (en litt mørk grå) i de to andre stuene. Mange trodde det skulle bli for mørkt, men det har blitt kjempe fint. Nå skal det sies at vi har det høyt under taket (nesten 2,70), ganske stor stue, med åpning inn til både TVstue og spisestue, og ganske stort vindu, samt lys eik på gulvet, hvitmalt tak og hvite brede lister.

Vi driver og flytter nå om dagen, så alle møblene er ikke helt i boks enda.

muskatnøtt, ville valgt samme igjen  har også to vegger med lys tapet med noe blomstermønster på.

Har enn litt skitten hvitfarge. Husker ikke hva den het., men malt med lady pure color. Så har vi en vegg som er litt brunspraklete tapet. Var kjempe fint:) Er litt lei nå, men jeg vill helst pusse opp hvert år...

Hmmm den er vel mer sennepsgul vil jeg tro også er det noe hvitt. Er ikke fornøyd.
Men vi leier og vi orker ikke koste på noe her nå. Og jeg tror heller ikke du vil ha denne fargen på stua di haha...

For når vi kjøper eget, så blir det ikke noe slik farge i hus :D

Er lys gusjgrønn en farge? Lys grønnbeige? Tror det må være noe sånt. Jeg er ikke så veldig fornøyd, men det er ganske anonymt, og jeg gidder ikke male. Vi skal ikke bo her så veldig lenge, og leiligheten er ganske nyoppusset.

Vi har en hvitfarge på veggene, og en i taket (har skråtak). Husker ikke hvilken som er hvor, men de heter lys antikk og eggeskallhvit (?) tror jeg.

Kunne absolutt tenkt meg å male i fargen sand (Jotun Sense, vet ikke om fargen er lik i alle merker jeg?), for å få det litt mer koslig og varmt. Har den i gangene nede, og synes den er nydelig:-)
Men siden vi nok ikke blir boende her så lenge, vil mannen det skal være mest mulig nøytralt mtp å nå ut til flest mulig kjøpere når vi skal selge:/

Hvit panel på alle vegger unntatt én som er svart.

chi, så godt som hvitt, fint å ha sterke farger til her og der :)

En gul og to grønne!! Haha! Jada, vi leier...

Jeg ville valgt DIS og hvite lister og karmer

Vi har Eggehvit. Møblene er en blanding av lyse, hvite og brunsorte. Er godt fornøyd.
Men nå skal vi selge siden vi har kjøpt ny bolig, og der tenkte jeg å ha fargen Sjel i stua siden den stuen blir større enn den vi har nå og dermed tåler en litt mørkere nyanse.

Vi har morgendis, lys grå farge, men det er bittelitt blått i den :-) Er veldig fornøyd :-)

Har "refleksjon". Litt lei, men vet ikke hvilken farge jeg heller vil ha.

Back
Topp