Hvilken farge hadde barnet på håret når det ble født?

M

Moderator Tone

Guest
Hvilken farge har barnet nå?
Hadde barnet mye hår når h*n ble født?
 
Han var mørkblond med hanekam og masse hår[emoji7] Nå er han heeeelt lys og ser ut som et skikkelig lykketroll [emoji38][emoji170]
 
Ikke så tett, men brunt hår da hun ble født. Nå er det litt lysere, og forandrer veldig farge med lyset, ser mørk blond ut noen ganger, og andre ganger som om det er hvitt[emoji38]
 
Hadde nesten ikke hår på hode da han ble født. Det lille som var var helt lyst. Fremdeles lite hår som er helt lyst..
 
Hadde en del hår, men ikke så tykt. Var mørkebrunt, men er blitt betraktelig lysere. Er vel mørk blond/"kommunefarga" nå. Har ganske morsom sveis også, for han mistet babyhåret på siden og i bakhodet, mens på toppen fortsatte det bare å vokse - ser jo ut som den trendy babyen [emoji23]
 
Hadde ganske mørkt hår når han ble født, no har det lysna litt. E vel mørkeblondt eller lysebrunt no :) Ja, han mista mesteparten, men no har han fått ganske mye hår :D
 
Han hadde mørkt hår når han ble født, nå er han blond :) hadde hår sånn at det dekte hele hodet, men var ikke så veldig langt :)
 
Bruker shampoo en gang i blant. Hvis det fortsatt ser skikkelig fett og ekkelt ut etter et bad, så blir det shampoo neste gang.
 
Min var mørk ved fødsel og er litt lysere nå. Hadde ganske mye hår også.
Q
Vi har bare brukt olje siden fødselen [emoji3] kommer ikke til å bruke noe annet før vi må..
 
Hadde litt hår ved fødsel og er fortsatt lite selv om han ikke er "skalla" :')
Selv om svigermor og hele den familien var fast bestemt på at han var mørkhåra som meg, var jeg bombesikker på at det var rødt! Vistes ekstra godt om man så i sollys. Har fortsatt rødt hår og nå har også svigermor innsett det hehe.. Likt som pappan sin :)
 
Mørke bruntmørk blond og masse hår.nå er det lyse blondt og fortsatt mye hår.:). når ned til skuldrene.
 
nesten rødlig/mørk blond? nå er det nesten kvitt, har hår men ikke særlig mye
 
Født med mørkebrunt hår, men begynner få lysere hår. Spent på om han blir blond neste sommer! Jeg er født med mørkebrunt hår, hadde blondt hår da jeg var 2-3 år og har brunt nå.
 
Back
Topp