Hvilken farge bør jeg male stua??*bilde*

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Skal male stua, ikke tapesere, og lurer på hvilken farge som blir fin? Er ikke fornøyd med den som er der, da den er for gulaktig og ikke passer til stilen.

Har dere bilder av stuene deres??

Hjelp?

Refleksjon :)
En nydelig lys farge :)

¤ Martini ¤ skrev:
Refleksjon :)
En nydelig lys farge :)

Den så veldig fin ut ja!

LittleMonkey skrev:
Muskattnøtt :)

hmmm litt mørkt syns jeg

stva skrev:
Har varm lin på soverommet, men den blir kanskje for mørk til å ha i stuen?!
Hva med hvit lin?

hva er forskjellen på hvit lin og refleksjon?

Vi har morgendis, er kjempefornøyd :-) Men da er lys grå.

Jeg ville ha valgt hvit eller en lys grå farge:-)

Verra skrev:
Jeg ville ha valgt hvit eller en lys grå farge:-)

ja det er det jeg tenker også... men hvilken?? vil ikke at rommene skal virke mindre enn de er som de gjerne gjør med mørk farge, men lys grå gjør kanskje ikke det?

Syns den morgendis er fin og den refleksjon. De andre dere har nevnt er brunt i og det har jeg liksom ikke andre steder.

Jeg har Wet Sand 4 (fra Flügger) i stua. Den er veldig lys grå. Hvis du går på villavonkrogh.com og ser på stuen + hos henne, så er det fargen.

Vi har ganske lik stil ser det ut som, og vi valgte Mild da vi pusset opp stua. Stua vår slipper inn MYE lys, så vi kunne ikke ha en kritthvit farge.

Har dere bilder av stuene deres??

Vi har chi i stua, men morgendis på kjøkkenet. Må si jeg er knallfornøyd med den Morgendis-fargen. Ble mye bedre på veggen enn jeg hadde trodd. 

Synes du bør ta en farge som du liker. Finnes masse inspirasjon på nettsidene til de forskjellige leverandørene. 

Sunshine* skrev:
Dårlig bilde midt under oppussing :-p

hvilken farge er dette?

Qualitas skrev:

Sunshine* skrev:
Dårlig bilde midt under oppussing :-p

hvilken farge er dette?

Hehe.. glømte å skriva da :-p Da er morgendis :-) Den er litt lysare enn på bilde.

Back
Topp