Hvilken familiebil(er) har dere/du?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
ja hvilken bil/familiebil eller biler har dere :happy:? Fornøyd? Eller tenkt å kjøpe noe annet?

Vi har en wolkswagen touran 2011 modell, som var varebil, men som ble omregisert til 5 seter nå som vi blir familie :) da er det en stor praktisk bil. I tillegg har jeg en 23 år gammel Toyota, men den blir nok minimalt brukt til lillegullet grunnet sikkerhet.

Har touran 04mod. Fornøyd :) skulle selvsagt ønske det var liiiitt mer plass i bagasjerommet når vi har med vogna, men det hadde isåfall bare blitt for luksusens del, det er mer enn nok plass ellers i bilen :)

Vi har Audi a6. Er litt eldre modell. God plass inni, men bagasjen er for liten..

Her ble det plutselig to nye biler for å få med tvillingene[emoji4] Ble først en v90, men med dobbel vogn er det ikke plass til overs.. Så da bestilte mannen en xc90 også

Vi har en Toyota avensis 07, og en Golf 13 mod. Var tenkt å bytte ut avensisen i en nyere, men vi kom frem til at vi ville beholde den fordi den har gått så lite og vi har ikke lån på noen av bilene. Trenger ikke billån når jeg etterhvert skal i ulønnet permisjon [emoji28][emoji4]

Her ble det plutselig to nye biler for å få med tvillingene[emoji4] Ble først en v90, men med dobbel vogn er det ikke plass til overs.. Så da bestilte mannen en xc90 også
Oi :) så fresh med to helt nye biler:angelic::D fikk mannen din god deal siden han bestilte 2?

Har en Toyota avensis 2012 mod. Må vel bytte den ut for å få plass til putene til tvillingene og setet til lillegull :oops:

Volvo V50 og Toyota RAV 4 :-) Blir nok ikke plass til tvillingvogna i RAVen, men er jo ikke over alt vi trenger vogna med heller, og trenger vi vogna har vi volvoen. Tror nok det skal fungere greit nok :-)

Her har vi Toyota Rav 4(2013mod<- fra 2013 ble den lengre selve bilen slik at det er meget god plass til føtter i baksetene, får inn sånn akkurat variocage XL hundbur og barnevogna med bagdelen på).
Er avhengig av suv da jeg jobber på fjellet. Lommeboka vår er ikke stor nok til en større bil som xc90. Men så er jeg sinnsykt fornøyd med toyotaen. Hatt den i snart 2år.

Vi måtte kjøpe ny brukt. Så vi endte opp med Toyota avensis 2012. Super fornøyde! Eøsker bagasjerommet

Har Kia E-Soul som eneste bil. Har fungert greit med 1, litt spent på hvordan det blir med 2 barneseter

Har en Skoda octavia, men fikk ikke plass til 3 barn i sete, så er på jakt etter en ny. Men vil helst ha 4 hjulsdrift, da vi har en litt bratt vei opp til huset. Og om vinteren er den litt lei uten. Og med litt trang økonomi i tillegg er det ikke lett å finne en.

Måtte bytte ut bil siden vi blir stor familie med 4 barn, så vi kjøpte Mazda 5, 7 seter. Er veldig fornøyd med bilen uten om at bagasjerommet er veldig lite når alle setene er i bruk.

Nettopp kjøpt touran 7 seter helt ny [emoji1305] gleder meg til den kommer [emoji1319]

Back
Topp