Hvilken fadder-organisasjon

Daizy

Forumet er livet
Har tenkt å "fjern-adoptere" et barn,altså bli fadder for et barn som trenger det à la Plan og slikt,men det er jo så mange sånne organisasjoner å velge mellom,vet liksom ikke helt hva man skal velge,er jo så mange barn som trenger hjelp desverre...
Hvilke slike fadder-organisasjoner tror dere er "best",jeg tenker på at man vet at pengene kommer frem til de skal ha de,om man kan ha en form for kontakt med barnet man blir fadder for osv?[:)]

Vi har fadderbarn i SOS barnebyer. Veldig fornøyde, får brev og oppdateringer flere ganger i året, samt julekort med bilde av henne, hvor hun kaller meg "auntie"![:)][:)][:)]

vi har både i plan og redd barna... synes begge to organisasjonene virker bra og seriøse..
synes det er et fint opplegg spesielt i plan...

ORIGINAL: Ågot Stang

Vi har fadderbarn i SOS barnebyer. Veldig fornøyde, får brev og oppdateringer flere ganger i året, samt julekort med bilde av henne, hvor hun kaller meg "auntie"![:)][:)][:)]

Nååå så søtt da![:)] Husker nemlig vi hadde ett fadderbarn i Sør-Amerika da jeg var liten,og det var så koselig å få brev og bilder av han hvor "moren" hans fortalte hvor bra han hadde det,at han gikk på skole,bodde i et hus med "mor" og "søsken" og slikt...Vil gjerne gi alle barn en slik sjanse,men er så vanskelig å velge...

har igjennom plan[:)]

Okei,da har vi
*Plan
*Redd Barna
*SOS Barnebyer
Takker,da er det bare å velge[:)]

Eller jeg kan jo også ta alle tre[;)][:)]

Back
Topp