Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tja, kommer an på hvordan du ser på det. Fødsel nr 3 var den kjappeste av alle og kom meg fort igjen til hektene, men den var den mest intense også da.
Har gått fortere for hver fødsel her, men da har intensiteten steget i takt med det også.
Kan ikke sammenlignes. Under første fødselen var pressefasen et lite helvete.. Lå i 70 minutter og frøkna bare stanga på vei ut. I tillegg var det midt i natten og jeg hadde ikke sovet siden kl 7 dagen i forveien.. Så jeg var nok sliten.
Med nr to var det åpning fra 3-10 cm som var værst. Det tok bare 20 minutter, men fy f*** så vondt det var i de 20 minuttene. Pressingen var helt flott, klarte å jobbe med kroppen min.
Hadde ikke langvarige og slitsomme fødsler noen av gangene, 5,5 timer første gangen og 7 timer andre gangen, så det var helt greit. Kunne gjerne gjort det igjen.
De var veldig forskjellige. Men tror jeg sier nr 2 var lettest. Da starta det om morgenen etter frokost. Jeg var uthvilt. Litt pause mellom riene hele tida, men hadde en kort og intens utdrivingsfase jeg helst ikke tar om igjen[:@] Dusjet en time seinere.
Første gangen starta det rundt midnatt, jeg var trøtt osv. Ingen pause mellom riene, men utdrivingsfasen gikk veldig greit. Mistet endel blod. Kunne ikke å stå opp av senga før dagen etter..[:)]