Hvilken etter fødselen "utfordring / smerte" overrasket deg mest?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Da jeg var gravid fokuserte jeg så mye på fødselen at tanken slo meg ikke en gang om at jeg kom til å ha vondt over alt etter fødselen. Så da fødselen var over ble jeg veldig overrasket over alle smerter i alle ledd.

Men det som overrasket meg nok mest var at det skulle være så vondt å sitte.

Hva med deg?

Ble ikke overrasket, men hadde ikke tenkt så mye på hvor ille det kom til å føles i underlivet. Hovna opp om jeg satt for lenge. Vanskelig og gjøre både nr 1 og 2. Og turte ikke ta på når jeg vaska meg. Nå ble jeg sydd endel, så ville liksom ikke ta på alle stinga osv, var bare forferdelig ekkelt og ukomfortabelt. Etterriene var forferdelige med nr 2!

Haha- ja i ALLE LEDD! Skikkelig trenings økt.

Stingene mine sprakk opp i enden 2-3 uker etter fødselen og ble ikke bra igjen før forrige mnd el no..

Jeg husker ikke om jeg hadde veldig vondt,annet enn i underlivet.

Med første: at jeg hadde vondt i hele kroppen etterpå. Og at det gjorde så syyyyyykt vondt å sitte!
Meed nr2: smerter i arret etter ks! Å etterrier fra Helvette! (hadde det etter begge fødslene)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ble overasket over å knekke halebene :O Har aldri knekt noe før i mitt liv så skulle jeg knekke det!! :O

Ellers så var jeg ikke plaget me andre ting, men det har kanskje noe med at smertene fra halebene overdøvde alt annet... sydde btw 20 sting der nede...

Back
Topp