Hvilken er din favorittvogn?

Aqvalie

Child of the Universe
Og hvorfor?

Skal inn i denne vogn-jungelen på nytt igjen og trenger litt råd, vink og tips.
Tenker da hovedsaklig på vogner fra nyfødt.


:anyone




(og om dere har noen vogner dere ønsker å fraråde, så vil jeg gjerne høre om det også - og hvorfor) :)
 
Jeg har emmaljunga mondial delux og er kjempe fornøyd! Stor og god bag, med sitte brett. Lufte muligheter i bunnen på bagen og i kalesjen. Innebygd myggnetting og uvtrekk i kalesj. Man får både bag og sportsdel med.
God og stabil og trille. Kjempe fornøyd med vogn valget vårt, både jeg og mannen :)
 
Jeg har emmaljunga mondial delux og er kjempe fornøyd! Stor og god bag, med sitte brett. Lufte muligheter i bunnen på bagen og i kalesjen. Innebygd myggnetting og uvtrekk i kalesj. Man får både bag og sportsdel med.
God og stabil og trille. Kjempe fornøyd med vogn valget vårt, både jeg og mannen :)
Emmaljunga Edge Duo har jeg- akkurat lik som over, men litt andre tekstiler å velge mellom.

Bagdelen har vuggefunksjon- det er veldig kjekt når vi er bortreist.

Nå kommer Emmaljunga CityCross med lufthjul. Hvis jeg skulle hatt ny vogn nå ville jeg vurdert denne. Litt mindre og lettere enn Edge/Mondial. Har man vinterbaby er det likevel kjekt med de største vognene.

Hos Emmaljunga kan du også velge mellom mange ulike understell slik at du finner et som passer ditt bruk. Vi endte på 4 faste lufthjul og Classic Chrome- kjører over steiner, røtter og humper med glans.

Veldig fornøyd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Bugaboo buffalo:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har lufthjul på min emmaljunga og anbefaler det :)
 
Back
Topp