Hvilken dyne skal dere ha til babyen?

*Precious*

Elsker forumet
Er usikker siden vi har astma & allergi barn ifra før.. Vet det har vært diskusjoner at og frem ang. allergifare og dundyner[8|] Men vet ikke..Finnes jo noen anbefalte av AAF da..De skulle jo være greie!

Men har en dundyne som vi kjøpte til minstjenta da hun ble født..(nesten ubrukt da, siden det var så mye usikkerhet ang allergier osv).

Hva har dere?

Jeg har kjøpt Høie Allergo Babydyne. Det er den eneste fiberdynen som anbefales av Norges Astma og Allergi Forbund og har vært best i test som babydyne. Dyna er fylt med antimidd og antibakteriell fiber. Min er kjøpt for 299 kr på Jysk[:)]

ORIGINAL: glamaria

Jeg har kjøpt Høie Allergo Babydyne. Det er den eneste fiberdynen som anbefales av Norges Astma og Allergi Forbund og har vært best i test som babydyne. Dyna er fylt med antimidd og antibakteriell fiber. Min er kjøpt for 299 kr på Jysk[:)]

Satt å så på denne på nett istad..Vurderer å kjøpe den ja[:)]

Har 2 fiberdyner etter storesøster som skal brukes..

Jeg har kjøpt dundyne som er anbefalt av norges astma og allergiforbund[;)]

Koster en god del mer enn de andre, men vell værdt det[;)][:D]

Lurer på om det er fiberdyne? Eller microfiberdyne, om det går for det samme.. Arver etter storebror...

ORIGINAL: *sue*

har helårsdyne anbefalt av norges astma og allergiforbund fra princess[:D]

Jeg også! Anbefalt på det varmeste av hun i butikken også, hun brukte selv dun til sin datter på 2 år.. Hadde brukt syntetisk først, pga at hun var redd for allergier, men etter hun begynte å jobbe på Princess og lærte mer om dundynene, hadde hun bytte.. Jenten hennes sov mye roligere etter det! [:)][:)]

Dun, har etter storebror! Han sover best med dundyne, og jeg elsker selv mine dun dyner.
De koster jo litt, men verdt det, tror jeg må ha en ny en til vugga, for nå har vi to vugger!!

Husker ikke merket vi har, men de fikk nå i hvertfall anbefalinger fra astma og allergi og kostet skjorta[&:]

ORIGINAL: glamaria

Denne har vi og.... både til vugge og seng 65x80 og 80x100

Bare dun, hater fiber!!!![;)]

Kjøper de allergivennlige..

Back
Topp