Hvilken dyne har de?

Fie si dyna e kjøpt på jysk, men trur ikje dt e dun dyna, dn ho har e ganske stor enda :-) ska lur på om dn e 140*100 elr nå sånt! Ho frys ikje under dn, men så har eg en gjevn temp i leiligheta :-) eg bruk å må brei på ho når ho e søvna :-) og då kan ho ligg under dyna heile natta :-)

<3 Fie Elise <3

Bruker andungen juniordyne;) altså dundyne:) i str 100x140:)

•☆tastedingsen☆•

Vet ikke helt hvilken tykkelse juniordyna vår er jeg. Men vi arvet en andungen i sprinkelsengstørrelse og den funket ikke i det hele tatt. Men denne vi har nå er altså noe helt annet..
Får håpe den juniordyna er bedre, for både babydyna og sprinkeldyna deres er som ei skikkelig fluffy pute: umulig å dekke rundt om ungen med :p

Får håpe den juniordyna er bedre, for både babydyna og sprinkeldyna deres er som ei skikkelig fluffy pute: umulig å dekke rundt om ungen med :p
Ja, men så fort dyna blir såpass stor er det lettere. Synes jeg da :)

Vi bruker også juniordyne, men den er arvet og ikke av dun. Bruker den hele året, for soverommet hennes er ganske svalt og hun ligger aldri under den uansett;)
Men nattposen hennes er nå av dun da, så får man vurdere ett nytt dynekjøp når den er for liten igjen.
Håper hun finner ut at man kan ligge under dyne etter hvert:cool:

Hun ligger på en andungen dundyne. Men,ganske jevn temp her inne også.
Nå har vi bare vanlig ikea dyne til hun. God og varm med den :-)

Hater dun selv,stikker og samler seg dun en plass og ikke resten haha... liker bedre vanlig dyne :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Det ble dundyne fra Barnas Hus, den virka litt...lettere/tynnere/bedre sydd enn den fra Andungen...dessuten var det så søppel service på Princess at jeg følte ikke for å legge igjen noen penger der :p Så nå er sengetøyet på vask og dyna henger ute til luftings :D Er spent på hvordan det blir!

Hun sover jo faktisk stort sett under dyna si, sover rolig som pappaen, så nå skal hun ikke bli kald iallfall! :)

Men putetrekkene som fulgte med var jo enorme i forhold til babyputa hennes :eek: så nå blir det vel ny pute også da :p Vi har ei pute liggende i fotenden hennes, bare for at hun ikke skal skli ned i fotenden siden senga hennes står på bedblocks men som regel snur hun seg rundt for å ligge med hodet på puta :eek: :p De juniorputene jeg så idag var så himla høye, at de var uaktuelle. Lurer på om de finnes like flate som babyputene?

Det ble dundyne fra Barnas Hus, den virka litt...lettere/tynnere/bedre sydd enn den fra Andungen...dessuten var det så søppel service på Princess at jeg følte ikke for å legge igjen noen penger der :p Så nå er sengetøyet på vask og dyna henger ute til luftings :D Er spent på hvordan det blir!

Hun sover jo faktisk stort sett under dyna si, sover rolig som pappaen, så nå skal hun ikke bli kald iallfall! :)

Men putetrekkene som fulgte med var jo enorme i forhold til babyputa hennes :eek: så nå blir det vel ny pute også da :p Vi har ei pute liggende i fotenden hennes, bare for at hun ikke skal skli ned i fotenden siden senga hennes står på bedblocks men som regel snur hun seg rundt for å ligge med hodet på puta :eek: :p De juniorputene jeg så idag var så himla høye, at de var uaktuelle. Lurer på om de finnes like flate som babyputene?

Vi hadde en ganske så tynn juniorpute til Emira, ikke like flat som babyputa..men den ble nokså flat når hun lå på den ;) Liana har ikke bruk for noe pute, for hun ligger OVERALT i senga! På kryss og tvers, oppå og under dyna, og nesten aldri der hode skal være :P

Back
Topp