Hvilken dukke har barna?

Ninnalita

Forelsket i forumet
Skal kjøpe dukke i julegave til ei på 2 år. Har sett på baby born og baby annabelle på nett, men har ikke bestemt meg enda. Noen tips?

Frøkna her (nesten to år) har Baby Born. Den er fryktelig tung, så hun blir ganske frustrert over at den er så vanskelig å håndtere. Gråtefunksjonen er så hard at ikke en gang jeg får dukka til å gråte. Her om dagen mista dukka foten etter å ha blitt lekt vanlig med, ikke får vi den på igjen heller.

Har Baby born dukke og et par andre, men den er ganske tung ja.
Her er build-a-bear bamsene morsommere å leke med.

Hun har baby born +en hun fikk til bursdagen med masse utstyr. Tissepotte, drikketing og matfat osv og det var vel det hun er mest opptatt av :p

Jenta her på 2,5 år har denne

Baby born dukka

Så har hun en annen fra Zapf Creation som har myk kropp og hår. Noe mindre enn BB dukka, men kan bruke samme klærne.

Så har hun en av et helt annet merke som lager ly om du trykker den på magen. Og en gutte-dukke som lager lyd når du kaster den oppi luften.

her har jenta den som hetter new born baby
denne bare i jenta new bornbaby(er så og si lik babyborn bare mye billigere)
NEW BORN BABYDUKKE GUTT, 43 CM
Så har ho en som er utrolig dyr som ho har fått av fadderen sin med ekte hår på hode

Så er det en del andre dukker ho har fått opp mellom årene som stort sett bare ligger i kassa

TTuva har denne fra Clas Ohlson, babyborn kopi.

Snuppa her har Babyborn dukka og noen andre! Men det er kun Babyborn hun leker med! Når hun skal bært den i bilsete sitt, sier hun stor baby! for da er den litt tung! Vi er kjeme fornøyd med den! 

Hvis du har exstraleker ved der du bor, så tror jeg det er der den er billings nå!

Har ikke tenkt på om baby born kanskje blir tung, men får dra å se på den. Skal sjekke ut new baby born også :)
Skal sjekke om de har dem på extra leker. Takk for tips :)

Baby born.. Drittdukke! Lyst til å kvele hele shiten :p

Hadde før gått for en baby som er lett å håndtere å er mer bevegelig.. Ettersom disse små ser hvordan vi behandler dem å gjør det samme med sine babyer ;) 
Her er jenta mi dritlei av hele dukka.. Så hun hive den fra seg å finner en bamse å setter den i vogna å går tur ;)

En dukke som gråter høylytt også får hu en babyborn nå den 29 november i bursdagsgave.

Back
Topp