Hvilken dress?

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hjelp meg. Hvilken vårdress skal vi gå for? Bor i Bergen og syns de fra wheat er så fine. Det er også 10 000 i vannsøyle på de. Men samtidig er det nesten doble prisen til Reflex sin. Usikker på om det var softshell dress jeg så på de fra Reflex, men kostet 500kr. Og der er det 8000 i vannsøyle.

Ville tatt den med høyest vannsøyle.
Vi har Wheat, Bergans (todelt) og reima Tec.
Wheat og Bergans har 10 000 og reima Tec har 15 000

Ville tatt den med høyest vannsøyle[emoji4] jeg er veldig fornøyd med wheat sin[emoji4] opplever den som litt liten i str så angrer på at jeg ikke kjøpte den i en str større.

Ville tatt den med høyest vannsøyle[emoji4] jeg er veldig fornøyd med wheat sin[emoji4] opplever den som litt liten i str så angrer på at jeg ikke kjøpte den i en str større.

Det var bra du sa det med str. Tror det blir wheat dress her. Blir dyrt med to stk som skal ha altså

Hjelp meg. Hvilken vårdress skal vi gå for? Bor i Bergen og syns de fra wheat er så fine. Det er også 10 000 i vannsøyle på de. Men samtidig er det nesten doble prisen til Reflex sin. Usikker på om det var softshell dress jeg så på de fra Reflex, men kostet 500kr. Og der er det 8000 i vannsøyle.
Jeg pleier å kjøpe fra Name IT. Kjempe gode og mange fine print.

Det er en kjøp og salg fb gruppe som selger hovedsaklig wheat, Nøstebarn, mini a ture, gullkorn osv. Der kan du få wheat dress til en god penge :)

Back
Topp