Hvilken DPO testet du positivt?

Hoppsideisjohei

Forelsket i forumet
Jepp, det lurer jeg på?
Har såååå lyst til å teste i morgen selv om jeg vet at det er alt for tidlig... 8 dpo... 
Men sitter her kvalm, vondt i hodet, dett i desa, murringer... så begynner å bli utolmodig på å få svar om vi har lykkes eller om det bare er kroppen som spiller meg ett puss :)
Har gått på pergo. Har en pergogutt fra før som satt på 1. forsøk :)

Hei

Jeg har testet med Clearblue vanlig test. Ikke den digitale. Jeg har da fått svak positiv test 11 dpo.

Håper spira sitter og at du blir her inne. Krysser fingrene for deg

heihei :) 12 dpo testet jeg positivt... skal teste meg flere ganger denne uka for å være heeelt sikker ;)

Jeg testet positivt 12 dpo, CB digital, ser det er så mye usikkerhet med de strimmeltestene etc så jeg holder meg til den. Gravid eller ikke gravid, umulig å misforstå :)

9 dpo (ser tråd med positive tester), og egentlig litt 8 dpo om kvelden!

testa ikke posetivt før 14 dpo... alle før d var blendahvite...

domt spørsmål: men hva er dpo forkortelse for?:) veldig mange forkortelser her som jeg ikke forstår:P haha *flau*

dpo = days past ovulation, dager siden eggløssning

Et domt spørsmål består ikke :)

okei:) takk for svar! da testet jeg meg 13 dager etter,  og fikk positivt, mn så visste ikke jeg at jeg var gravid heller da:) hehe

Denne gangen testet jeg 10 dager DPO, CB Digital ;)

Eg vet ikke katti eg hadde eggløsning ,har ikke hatt TR siden i april.
Men testet negativt hos legen i slutten av mai..
Så håper eg får tilig UL så man får vette sånn ca går langt man e på vei.
Men trur eg e 4 uker og 3 dager gravid

LilleGutten/Spire2011 skrev:
10 DPO med strimmel fra billigtester....har tatt 7 av de :P Og 12 DPO med CB digital :D

Men hvis du er 12 dpo i dag, burde du ikke vært 3+5 og ikke 3+3 som tickeren din viser....? :-)

Back
Topp