Hvilken dpo testet dere positivt?

Håpfullemeg

Flørter med forumet
12 dpo... med noe jeg antar var festeblødning 9 dpo...
Blendahvite tester....
Gi opp håpet, eller har man fremdeles sjans tro?

Når testet dere positivt, dere som startet tidlig med testingen?

9 og 11 dpo[emoji5]

9 og 11 dpo[emoji5]
Er så irriterende. Jeg føler meg gravid i den forstand at jeg har ingen annen forklaring på det som skjedde i helgen.
Jeg venter liksom bare på at den ekstra streken skal synes. Forventer at den kommer på en måte. Misforstå meg rett... jeg har liksom ikke "ventet" på samme måte tidligere.....

11 dpo. Var den første jeg tok så vet ikke om den hadde vært positiv før[emoji5]

Sorry teit spm, men kva står dpo for?:woot::sorry:

Det betyr hvor mange dager det er siden eggløsning, men det er jo et ukorrekt uttrykk ved assistert befruktning da. Det tilsvarer hvor mange dager det er siden uttak (ved fryseforsøk må man da beregne uttak utfra hvor mange dager embryoet var da det ble fryst.) Om man hadde uttak på søndag så er man tilsvarende 3 dpo i dag (onsdag).

Til TS: Positiv test 10 dpo.

Det betyr hvor mange dager det er siden eggløsning, men det er jo et ukorrekt uttrykk ved assistert befruktning da. Det tilsvarer hvor mange dager det er siden uttak (ved fryseforsøk må man da beregne uttak utfra hvor mange dager embryoet var da det ble fryst.) Om man hadde uttak på søndag så er man tilsvarende 3 dpo i dag (onsdag).

Til TS: Positiv test 10 dpo.
Ok takk for oppklaring :)

10 dpo...

8 og 9 dpo

Når kan man tidligst teste? Er det slik at Ovitrell kan gi falsk utslag?

Når kan man tidligst teste? Er det slik at Ovitrell kan gi falsk utslag?

Ja. Noen her inne har fått fortsatt svak strek 14 dager etter Ovitrelle. Hos meg har den alltid vært ute 10 dager etter. Jeg pleier å teste rundt 7-8 dpo for å se at Ovitrelle er ute.

Back
Topp