Hvilken dpo testet dere positivt på?

Rosa Brokkoli

Forelsket i forumet
:smiley-bounce022Hvilken dpo testet dere positivt på? Hadde dere noen symptomer i forkant? :happy:

Vi har praktisert «hopp av i svingen» siden april, i et forsøk på å la kroppen min fungere uten hormoner. Risky, i know. :shy: Pleier som regel å unngå EL, men tror vi traff midt på nå :hilarious: haha.

Hadde EL slim 29-30okt. Hadde sex 27 og 28. Den 28 så var han litt sein ut tror jeg. Har hatt svake murringer i mage og korsrygg siden det. Litt sånn «tung» følelse nederst i magen. Vondt i bekken. Kan jo så klart være kroppen forbereder seg til mens, men pleier ikke være sånn :bored:

Vi har 3 store barn fra før, så mannen kommer til å svime av om jeg er gravid nå ;) :wacky:

Med sistemann så mener jeg at jeg testet pos 9dpo.

Hva tror dere?:nailbiting::smiley-bounce022

Last edited:
:smiley-bounce022Hvilken dpo testet dere positivt på? Hadde dere noen symptomer i forkant? :happy:

Vi har praktisert «hopp av i svingen» siden april, i et forsøk på å la kroppen min fungere uten hormoner. Risky, i know. :shy: Pleier som regel å unngå EL, men tror vi traff midt på nå :hilarious: haha.

Hadde EL slim 29-30okt. Hadde sex 27 og 28. Den 28 så var han litt sein ut tror jeg. Har hatt svake murringer i mage og korsrygg siden det. Litt sånn «tung» følelse nederst i magen. Vondt i bekken. Kan jo så klart være kroppen forbereder seg til mens, men pleier ikke være sånn :bored:

Vi har 3 store barn fra før, så mannen kommer til å svime av om jeg er gravid nå ;) :wacky:

Med sistemann så mener jeg at jeg testet jeg pos 9dpo.

Hva tror dere?:nailbiting::smiley-bounce022

jeg testet positivt 9dpo - blir sånn evighetssvangerskap dette her :wacky::meh: Har ikm i morgen liksom!

ta en test da? Brått er det to streker :wideyed::oops:

Fikk svak positiv 9dpo :) Hadde ingen veldig tidlige tegn på at noe skulle skje annet enn at murringene tok seg opp igjen etter el var ferdig. Så får jeg en følelse av noe «hardt» nede i magen, men vet ikke hvor fort etter el det skjer. Det blir nok bare å smøre seg med tålmodighet og ta en test om ikke mensen dukker opp :)

11 dpo
Symptom var press i livmorområdet

En ting jeg kom på nå som var et ganske tidlig tegn var at jeg brakk meg av å pusse tunga. Det har jeg ellers kun gjort forrige gang jeg var gravid. Dette kom før positiv test, husker jeg sa til samboer at nå må jeg være gravid for det har ikke skjedd på lenge :hilarious:

Back
Topp