Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
syns oslodialekt er så pentHar verdens kjedeligste Oslodialekt.. Sånn er det når man har vokst opp innafor Ring 3
Elsker dialekter (er jo lingvist..) og nynorsk. Særlig innlandsdialekter som hedmarking, totning, indre Telemark og Valdresdialekta synes jeg er utrolig hyggelige dialekter.
Blir glad inni meg når jeg ser folk skriver på dialekta si på Facebook eller på forum, og synes det er flott at dialekter endelig har fått høyere status![]()
Jeg liker trøndersk kjempegodt, særlig sånne ordentlige trønderdialekter, synes Trondheimsdialekt kan være litt avslepen og kjedelig, men inntrøndersk/nordtrøndersk osv. er supersjarmerendesyns oslodialekt er så pentsnakker jo sikkelig grov trøndersk
![]()
Får si takk jeg daJeg liker trøndersk kjempegodt, særlig sånne ordentlige trønderdialekter, synes Trondheimsdialekt kan være litt avslepen og kjedelig, men inntrøndersk/nordtrøndersk osv. er supersjarmerende![]()