Hvilken dato har dere mars mammaer termin ❤️

høønemor

Andre møte med forumet
Hei på dere supre mammaer❣️

Jeg har ifølge siste menstruasjon som var 26.05 termin den 05.03.2021
Venter mitt aller første barn!

Stemmer det for de fleste av dere? Er litte granne usikker for jeg får opp så mange forskjellige svar på forskjellige termin sider..

Takker for svar

Stemmer det for de fleste av dere? Er litte granne usikker for jeg får opp så mange forskjellige svar på forskjellige termin sider..

Takker for svar
En graviditet varer i 40 uker og 3 dager om man ser på Norge sine "regler". Altså 283 dager fom 1 dag mens. Men i f. Eks USA er en graviditet 40 uker, altså 280 dager.
Men 5.mars stemmer på deg da

Takker for svar

Gratulerer!
Jeg får 1 dag forskjell på ulike steder selv, men har termin 3.mars. Venter selv mitt første barn og håper at dette vil gå bra

7. Mars. Fødte tre uker før tiden sist, satser på det samme denne ganga :woot:

6. mars :D

7.mars :) Mine to første kom 3 uker før, blir spennende å se når denne vil komme, om det holder til mål..❤️

Lister meg inn i denne gruppa, med positiv digital test i dag. Har et barn fra før. Litt usikker på termin, da jeg ikke rakk å få tilbake mens etter uttak av spiral og positiv test. Så jeg regner fra uttak dato og da havner jeg på 6-7 mars.

Takker for svar
Samme som meg det! Vet el kom tidlig, så er kanskje noen dager lengre på vei enn det som beregnes ut fra menstermin, men forholder meg til 5. Mars. Er for øvrig mitt tredje barn.

11. mars :)

Ser februar har terminliste som festet innlegg. Hvordan får vi det i vår gruppe?

Vet akkurat når jeg hadde el og når testen ble positiv, så terminen blir 12 mars:)

Back
Topp