Hvilken dag passer best for deg?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Hvilken dag i uken som kommer passer best for deg å treffes?

Jeg tenkte vi kunne spise på en uteplass i Sandnes, siden det er like "langt" selv om du bor i Stavanger eller utpå Jæren [:)]

Og jeg tenker også kveldstid..kanskje 6-7 tiden. Dessverre har jeg enda ikke funnet et konkret plass, er ikke så kjent i Sandnes, men vet jo at det må finnes noe [:)]

Men ja, hvilken dag var jo sp.målet [:)]

Mandag passer best for meg.Har ikke svart på den andre tråden, men jeg vil gjerne bli med hvis det passer.

Hva med pastabakeriet?

Kan egentlig mange dager, alt etter hvilken uke. Men, kryssa av på torsdag.[:)]

ORIGINAL: bridgemamma

Hva med pastabakeriet?

Hvor det ligger [8D] Vi kan godt dra der for min del, men har de oppe om kvelden også? Kan vi kanksje møtes en plass hvor alle vet hvor er å ta følge bort? [:)]

Passe vel de fleste dagan her, så lenge d ikke e planlagt nåkka her i heimen da[:D]

Alle dager passer, men andag og torsdag skal jeg liksom forsøke å komme meg på trening[8D]

ORIGINAL: lucky3

big horn
dolly
kinaen på oppsiden av gågadå
masse i sandnes

Takk for tipset vennen :)

Torsdag passe fint før mæ[:)]

Noen andre som foretrekker torsdag, og da på kveldstid [:)] 6-7 tiden vil det si! [:)]

Kan på torsdag jeg også [:)]

Torsdag passer her og. Charles å de er også en veldig fin plass, med verdens beste caffe mocca[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Timmytime

Torsdag passer her og. Charles å de er også en veldig fin plass, med verdens beste caffe mocca[:D][:D][:D][:D][:D]

Aner ikke hvor det er, håper noen vil treffe på ruten eller noe, fordi det vet jeg hvor ligger [8D] Har de kveldsåpent og ikke minst, kakao eller noe i den duren [;)]

Må bare spørre...

Om de e nån av dokker som e inne på barn i magen? Ser de oxo ska ha treff i Stavanger 12 oktober.
Har ikke sjøl vorre så mye inne på barn i magen da æ like babyverden sett forum bedre[:D][;)]

ORIGINAL: Livva81

Må bare spørre...

Om de e nån av dokker som e inne på barn i magen? Ser de oxo ska ha treff i Stavanger 12 oktober.
Har ikke sjøl vorre så mye inne på barn i magen da æ like babyverden sett forum bedre[:D][;)]

Nei jeg er ikke der lenger, var der før, men føler liksom alle er så anonymisert der inne at jeg ikke tørr [8D] De skal vel ha treff inne i Stavanger enn eller annen plass...? [:)] Liker babyverden sitt forum bedre, hvor folk kan legge ut bilder og hvor du har et forum til hver mnd, i stedet for forum til hvert trimester...[:)]

ORIGINAL: Livva81

Må bare spørre...

Nei, er ikke på BIM, har kikket innom der forrige svangerskap, men generelt er det et forum jeg ikke har funnet trivsel i..

Back
Topp