Hvilken dag det er

hundegal

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg må le av meg selv... Nå de siste dagene klarer jeg ikke å si hvilken dato det er uten å se på kalenderen, men jeg vet at jeg er 5+1 og at det er 14 dager igjen til TUL i dag uten å tenke over det ett sekund.

Flere som har det sånn ? :woot:

Jeg må le av meg selv... Nå de siste dagene klarer jeg ikke å si hvilken dato det er uten å se på kalenderen, men jeg vet at jeg er 5+1 og at det er 14 dager igjen til TUL i dag uten å tenke over det ett sekund.

Hehehe....jeg ble skikkelig usikker på hvilken dato det var idag da jeg leste spm...:laughing001 men er 5+4 og tul er om 10dager...de gikk raskt :laughing021

Herlig! Akkurat sånn det skal være!

Jeg er like mange uker på vei som kalenderuker i året, så i år er jeg ekspert på hvilken uke det er :hilarious: men datoene begynte å flyte når jeg ble sykemeldt.:shy:

Jeg er like mange uker på vei som kalenderuker i året, så i år er jeg ekspert på hvilken uke det er :hilarious: men datoene begynte å flyte når jeg ble sykemeldt.:shy:

Praktisk med ukenr da i allefall xsmile9

Føler meg veldig i boble om dagen . Så greit å høre hvordan andre har det :hilarious:

Klarer ikke å følge med på hverken dato eller ukedag, vet bare at jeg har tul i morgen og jordmortime 1/3 :P

Går surr noen ganger ja. Det passer seg ikke alltid når jeg går på skole og våkner opp med tanken «oi! Jeg må dra jeg!»

Back
Topp