Hvilken butikk foretrekker du å handle på?

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er stor fan av Coop obs... handler med shop express og er SÅ fornøyd. Handler både mat, gaver, leker osv. Der (innenfor rimelighetens grenser såklart).

Hvor trives du best?

Her har vi bare kiwi, så der handler jeg. Men jeg trives med det da :)
Åpen alle dager, unntatt 1.juledag og 17.mai, det er helt innafor!

Her har vi både Coop exstra, kiwi og REMA 1000. Jeg handler mest på REMA. Synes det er en veldig flott butikk :)

Handler mest på rema. Kjøper bleier på Coop mega

Her blir det rema1000 fordi den ligger mellom hjemme og t-banen

liker å handle å rema og obs.. Men coop prix er nok butikken det blir handlet mest på siden det er det vi har nærmest.

Dere som handler på obs-bruker dere shop-express?

LIKER BEST meny. Men det blir for dyrt.

Handler stort sett på kiwi. Rema blir jeg fortsatt kvalm av når jeg ser det kjipe utvalget. Det eneste jeg handler der er oliven og pommesfrittes.

Bunnpris da det er nærbutikken :) Liker best meny eller Spar egentlig, men det er jo endel dyrere da..

Veksler mellom Rema og kiwi. Vi har spar rett ved oss, men so dyrt så der er det kun brød, melk og en kjapp middag hvis det er noe vi trenger uten å kjøre

LIKER BEST meny. Men det blir for dyrt.

Handler stort sett på kiwi. Rema blir jeg fortsatt kvalm av når jeg ser det kjipe utvalget. Det eneste jeg handler der er oliven og pommesfrittes.

Fordi jeg har et meget nært forhold til Rema 1000 syns jeg det hadde vært litt interresant å spørre deg hva som er kjipt med utvalget eller hva du evnt savner?

Fordi jeg har et meget nært forhold til Rema 1000 syns jeg det hadde vært litt interresant å spørre deg hva som er kjipt med utvalget eller hva du evnt savner?

Er en del varer jeg har vært vant med å finne der som plutselig ikke er der lengre. Og elendig kvalitet på frukt og grønt.

Back
Topp