hvilken butikk er din favoritt?

Lillemumma*KL

Forumet er livet
okei, nå har jeg ikke shoppet noe siden messa i vår, så nå tenkte jeg å shoppe litt, for å se om jeg får opp igjen dampen litt..

men, hvilken butikk er din favoritt????
hvem har best utvalg syned DU?

jeg er veeeeldig glad i "scrap og sånt"

syns papirihjertet og papirloftet er jevngode, syns de ligger langt over de andre i utvalg, og de er kjappe med det nye, og har de beste produsentene.[:)]

ORIGINAL: Lotten

syns papirihjertet og papirloftet er jevngode, syns de ligger langt over de andre i utvalg, og de er kjappe med det nye, og har de beste produsentene.[:)]

ja det er jeg enig i, papirloftet tror jeg er den butikken jeg har handlet mest fra=)

ja, må`kke glemme super service begge steder da![:)]

Veldig enig med Lotten her ja[;)]

ORIGINAL: ^LinePine^

Bikuben på Strømmen. (www.bikuben.com).
Bor ikke så langt unna,så hender jeg drister meg til å gå innom. Noe som betyr mye penger brukt. [;)]

ja skal man i fysisk butikk, er det ingen som slår Bia![:D]

Her blir det stort sett handla på Familieskatter

Har veldig god erfaring med papirloftet.
Får 10% rabatt på hver bestilling fordi jeg bestiller for over tusen, og gratis frakt fordi jeg bestiller for over 750.

Jeg elsker papirloftet!!! Særlig fordi de har arkene fra Kaiser Kraft som jeg er så glad i!! Handlet mye på Minnefabrikken også (søsteren min drev den) men den er nedlagt nå....  Ellers har jeg planer om en tur på Bikuben siden alle skryter av den!

i real life så er det scrap og sånt, eneste scrappebutikken i byen untatt panduro.
På nett: papirihjertet og bikuben[:D]

Back
Topp