Hvilken brystpumpe?

prippen

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberfruene 2018
Har nå innsett at jeg bør kjøpe en elektrisk brystpumpe. Prøvde avent manuell, men så at håndmelking faktisk var mer effektivt. Har 4 avent flasker fra før, så har mest lyst til å kjøpe avent, men ser jo at medela er best i test. Er det noen som har erfaring med avent, eller har alle medela?

Har medela swing maxi dobbel men lite vits siden jeg ikke klarer pumpe dobbelt. Må massere for å få ut. Men håper det løsner så jeg kan dobbel pumpe. Fikk beskjed av en vennine med avent at den fungerte dårlig på de med store bryst.. Var vist en beskjed ammehjelperen som var hos henne hadde sagt.

Jeg har Avent. Syns den funker bra på meg. Har ikke så mye å sammenligne med da,men prøvde medela på sykehuset med eldstemann. Syns avent og medela ble same-same :)

Jeg kjøpte Medela swing maxi dobbeltpumpe. Har bare pumpet begge brystene en gang, og ikke hatt behov for å pumpe begge etter dette. Sånn sett waste å kjøpe dobbeltpumpe. Men er veldig fornøyd med Medela som merke.

Jeg har også medela både håndpumpe og enkel swing elelelekt, fordi jeg fikk den anbefalt av alle. Syntes de funker supert og er veldig glad i calma-smokken som passer på flaskene :)

Du kan kanskje bruke avent-flaskene til oppbevaring hvis du ender opp med medela?

Jeg har Avent elektrisk brystpumpe og er veldig fornøyd :)

Har avent singelpumpe og medela dobbel. Hadde nok muligens gått for dobbel avent om jeg hadde fått muligheten. Mye pga få deler som må vaskes. Den er ganske mye dyrere enn det meste annet. Men medela funker godt den også. Jeg "cold bag'er" medelaen nå, så tømmer innholdet i flaskene ut og setter flaskene i en pose i kjøleskapet, vasker kun traktene etter hver bruk. Sparer utrolig mye tid!

har prøvd både mandela og avent og har størrelse d-dd bryster så det er ikke de minste.

Jeg synes de begge funket like greit på meg, fikk ut ca samme mengde melk.

Jeg synes at mandela hadde litt flere deler og litt mer knot p ta fra hverandre og sette sammen igjen. Og var litt vondere å bruke på grunn av trakten, avent sin har en myk silikondel på trakten som jeg synes var mer behagelig.

Men så ser jeg at mandela har flere ekstradeler og muligheter for tilpasning så kanskje jeg hadde synes den var mer behagelig med en større trakt.

Jeg har bare erfaring med avent manuell og medela elektrisk. Er fornøyd med begge.

Kjøpte beemo dobbel elektrisk pumpe fra jollyroom. Den passer til avent sine flasker, og er både bra og billig!

Back
Topp