Hvilken brystpumpe har du?

Kiiwi

Glad i forumet
August 2018
Septemberhjertene 2018
Er du fornøyd? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg trenger en brystpumpe, men føler egentlig ikke for å betale over 1000kr da den ikke skal brukes så veldig ofte.
Gutten er 5,5 mnd, så den vil i hovedsak bare skulle brukes i noen måneder når jeg om 1,5 mnd begynner å jobbe et par kvelder i uken.

Ser at det er Medela swing som stort sett anbefales rundt om, men er den verdt prisen til så lite bruk?

Er du fornøyd? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg trenger en brystpumpe, men føler egentlig ikke for å betale over 1000kr da den ikke skal brukes så veldig ofte.
Gutten er 5,5 mnd, så den vil i hovedsak bare skulle brukes i noen måneder når jeg om 1,5 mnd begynner å jobbe et par kvelder i uken.

Ser at det er Medela swing som stort sett anbefales rundt om, men er den verdt prisen til så lite bruk?

Jeg har den medelapumpa som pumper ett bryst om gangen, tror det er den du nevner her. Uansett hvadu velger anbefaler jeg sterkt elektrisk, pumping er ikke så lett som amming i utgangspunktet og veldig tungt med manuell, vet flere ikke får tømt brystet ordentlig med manuell. Kan jo være du får bruk for den senere eller du kan selge den. Er iblant tilbud på den. :)

Har medela swing dobbel pumpe. Vært pumpe mamma og helt avhengig av dobbel pumpe. Hadde gått for enkelt pumpe fra medela hvis jeg bare skulle bruke den litt. Verdt alle pengene. Mange helsestasjoner leier ut pumper.

Har avent manuell, funker helt greit til det lille jeg pumper:-)

Har Beemoo Care dobbel elektrisk brystpumpe, og fikk senere en medela swing fra ei venninne som var ferdig med barn. Like fornøyde med begge to. Beemoo Care fikk jeg tak i på salg på jollyroom til 600kr. På beemoo kan du feste Avent sine flasker på.

Philips Avent, hadde den til 2 barn med 3 år i mellom. Var veldig fornøyd!
Om jeg får et barn til, så har jeg lyst på en som kan pumpe begge brystene samtidig. Det ser utrolig praktisk ut!

Back
Topp