Hvilken brystpumpe anbefales?

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Er vel ikke akkurat dette vi tenker på allerede nå men jeg kom over brystpumpe på lørdag og kom til å tenke at sjansen er ganske stor for at jeg kanskje må pumpe meg og da tenker jeg elektrisk, men hvilken pumpe anbefales?
 
Siden jeg venter gutt med mest sannsynlig dobbel totalspalte så er jeg mer eller mindre garantert å måtte pumpe en del for å få gitt mm, så jeg har alt satt meg inn i en del her..

Sist hadde jeg avent sin elektriske singel pumpe, fikk den aldri til å bli helt venn med brystene mine, jeg hadde (og har) store bryster. Så denne gangen kommer jeg nok til å gå for Medela freestyle, en elektrisk dobbeltpumpe som man kan hekte på en snedig bh sånn at jeg har henda frie i mens jeg leker sikkelig melke ku :p

Edit: sist måtte jeg også gå over til å pumpe en del siden frøkna tidlig nekta å ta puppen så brukte min pumpe mye, hadde også en manuell avent pumpe, det var slitsomt å bruke den, ble fort gåen i handa. Så elektrisk er veldig kjekt, men avent sine går på strøm så de er jo ikke så lett å ta med seg overalt.

Her er en test over de vanligste pumpene, http://www.best-i-test.nu/brystpumpe
 
Last edited:
Jeg har hatt medela swing og er veldig fornøyd. Dog skulle jeg gjerne hatt dobbelversjonen.
 
Jeg hadde en elektrisk Medela og en manuell MAM. De funka bra begge to, men personlig syntes jeg den manuelle var best. Fikk mer melk ut med den :)
 
Jeg hadde en elektrisk Medela og en manuell MAM. De funka bra begge to, men personlig syntes jeg den manuelle var best. Fikk mer melk ut med den :)
Jeg opplevde med første at avent manuell hadde et bedre trykk og hentet ut mer i et dragsug i mangel på bedre ord, men jeg ble så sliten i hånda :p
 
Jeg opplevde med første at avent manuell hadde et bedre trykk og hentet ut mer i et dragsug i mangel på bedre ord, men jeg ble så sliten i hånda :p
Samme her :) Og jeg følte jeg fikk tømt brystet bedre med den manuelle. Fikk et sterkt gripetak etterhvert da, måtte nesten tenke over hvor mye jeg tok i når jeg skulle håndhilse :laughing002
 
Samme her :) Og jeg følte jeg fikk tømt brystet bedre med den manuelle. Fikk et sterkt gripetak etterhvert da, måtte nesten tenke over hvor mye jeg tok i når jeg skulle håndhilse :laughing002
Hahaha
 
Back
Topp