Hvilken bokstav

Lillejulispire2017

Glad i forumet
Hvilken bokstav skal barnet deres begynne på? :) og er dere nøye med at det passer til storesøsken? Og dere som har barn fra før begynner barna med samme bokstav? Eller er det ikke så nøye ;)

Lille her skal begynne på bokstaven E :)

Vi har ikke helt bestemt oss, men det kan virke som at jenta vår skal få et navn som begynner på L! Vi har ingen barn fra før[emoji846]

Nei skal ikke begynne på samme bokstav. Men navnene på passe sammen syns jeg. Sønnen min sitt navn begynner på B lille snuppa får et navn på M[emoji2]

Vi har to på A fra før, neste blir på E. Om de har felles forbokstav eller ikke spiller ingen rolle, men navnene klinger godt sammen og er samme type navn kan man vel si (les: beste/oldeforeldre generasjonen)

Vi har ikke bestemt oss heeelt enda, men sånn det ser ut til nå så blir det ingen i familien som begynner på samme bokstav :)

Vesla i magen får nok eit navn som begynnar på E. :love2

Storesøstrene har navn som begynnar på I og M. Eg synst alle tre navna passar fint saman, samtidig som dei ikkje er for like. :)

Har L fra før og får en M denne gangen :) begge får relativt korte navn, men det er bare fordi vi har falt for disse navnene :)

Ble dere enige eller hadde dere en liten "diskusjon"? ;)

Når jeg å mannen skulle finne navn da ble det sånn: "det kan vi ikke ha, for det heter hu og hu" "nei vi kjenner noen fra før med det navnet" :p

Ble dere enige eller hadde dere en liten "diskusjon"? ;)

Når jeg å mannen skulle finne navn da ble det sånn: "det kan vi ikke ha, for det heter hu og hu" "nei vi kjenner noen fra før med det navnet" :p

Vi fant navn på eldste uten problemer da jeg var 14-15 uker på vei, mens med nr to var det ingen av oss som klarte å bestemme seg. Vi har hatt utallige forslag, og ombestemmer oss hele tiden :p men nå ser det ut som om vi har landet, heldigvis!

Lille T [emoji173]️
Datteren min er L.

Her skal lilles navn starte på H:) viktig at det henger litt sammen med søskens navn ja. Også skal de alle ha dobbelt navn:)

Back
Topp