Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Jeg liker best jordbær-is, den som er i tress-isen (Sørlands-is)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Glad70Ja, de isene fra Diplom Royal er knallgode![;)] Men kom ikke på noen sorter. Banansplit er vel en type, og skogsbær?
Andre typer!
F.eks. Creme Brulee (Diplom Royal tror jeg), eller Peanøtt Karamell fra Henig Olsen. Liker is med masse gode greier oppi jeg.[:)]
ORIGINAL: 2*barnsmor*24
ORIGINAL: Glad70Ja, de isene fra Diplom Royal er knallgode![;)] Men kom ikke på noen sorter. Banansplit er vel en type, og skogsbær?
Andre typer!
F.eks. Creme Brulee (Diplom Royal tror jeg), eller Peanøtt Karamell fra Henig Olsen. Liker is med masse gode greier oppi jeg.[:)]
ORIGINAL: Glad70http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1926&subid=0 Her er alle typene!
Andre typer!
Hmmm... er det Royal det da? Ble litt usikker her.
Men de har i hvertfall jordbær med sånn crisp, blåbærpai, sjokolade med nøtter og creme brulee, husker disse fordi vi hadde dem til dessert i dåpen til Marielle.
ORIGINAL: Glad70http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1926&subid=0 Her er alle typene!
Andre typer!
Hmmm... er det Royal det da? Ble litt usikker her.
Men de har i hvertfall jordbær med sånn crisp, blåbærpai, sjokolade med nøtter og creme brulee, husker disse fordi vi hadde dem til dessert i dåpen til Marielle.
den her e FARLI GOD!ORIGINAL: Snuppe*mor*
ORIGINAL: ~Alexandra~
den her e FARLI GOD!
Hvis man like mint da selvfølgeli.
Så sant så sant[:D]