Hvilken bokklubb liker dere best, og hvorfor?

Kikki

Blir kjent med forumet
Januarlykke 2016
Har lyst å få lillegutt interessert i bøker tidlig, men har ikke kjennskap til de ulike bokklubbene og vil gjerne ha deres meninger. Si gjerne noe om pris også.
Hvilken klubb liker dere?
 
Jeg har vært med i forskjellige, men synes sjelden det er bøker det er verdt å kjøpe... Synes jeg oftere kommer over kupp med salg i bokhandelen. Vi har arvet og fått masse bøker i gave,veldig kjekt!
 
Storesøster er med i godboken. Jeg var skeptisk til å begynne med, men er egentlig ganske fornøyd, er tross alt med enda etter to år;-) Her er bøkene alderstilpasset. Eneste minuset er at det er mye bokklubbens egne bøker, men det kan jo være både positivt og negativt;-) Dersom lillesøster skal være med i en bokklubb vurderer jeg Bokklubbens barn (den med marihønelogo), den var jeg med i selv som barn:)
 
Prøvd litt forskjellig, men mest fornøyd med goboken :)
Alderstilpasset, fargerike (fanger oppmerksomheten) og tykke sider! Lillemor og jeg titter i/leser bøker hver dag :D
 
Goboken. Der kan man bestemme hvor ofte man vil ha bokpakker, ellers er det gjerne hver 3 uke som jeg synes er altfor ofte. Liker bøkene og.
 
Back
Topp