Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herAdvarsel om barnas egen bokverden. Er medlem der men skal si det opp. De sender meg bøker jeg har avbestilt og glemmer å si ifra om neste bok. På ett år har jeg fått 5 bøker jeg ikke fikk beskjed om eller har avbestilt. Skikkelig irriterende.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Vi har vært medlem av bokklubbens barn og barnas egen bokveren, det var mye rot med begge så vi meldte oss ut og kjøper bøeken selv
EnigBarnas egen bokverden. Har ikke hatt noe tull. Veldig fornøyd med bøkene som er hovedbøker hver mnd.
Sent from my iPad using BV Forum
Opplevde akkurat det samme med dem.Advarsel om barnas egen bokverden. Er medlem der men skal si det opp. De sender meg bøker jeg har avbestilt og glemmer å si ifra om neste bok. På ett år har jeg fått 5 bøker jeg ikke fikk beskjed om eller har avbestilt. Skikkelig irriterende.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Bøker som kom selv om de var avbestilt, purringer på regninger hvor bøkene da var sendt tilbake igjen fordi de var avbestilt osv.Det var utrolig mange som hadde samme problem for noen år siden, kan got være det har blitt bedre nå.Vi har netto meldt oss inn bokklubben barnHvordan rot opplevde dere?
Bøker som kom selv om de var avbestilt, purringer på regninger hvor bøkene da var sendt tilbake igjen fordi de var avbestilt osv.Det var utrolig mange som hadde samme problem for noen år siden, kan got være det har blitt bedre nå.
Veldig kjeedeligHåper det! Kjedelig når det skal være slik...
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har netto meldt oss inn bokklubben barnHvordan rot opplevde dere?