Hvilken bokklubb for barnet?

Molte

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg vurderer å mede meg inn i goboken eller bokklubben. Noen som har erfaringer med noen av disse? Hvilken anbefaler dere?

Jeg er med i goboken. Veldig fornøyd :) velger hver måned om jeg vil ha tilsendt hele pakken, bare litt av den eller ingen bokpakke i det hele tatt. :) godt tilpasset barnets alder også :)

Vi er faktisk medlem av begge (disneyklubben og lær å les-klubben hos goboken, samt bokklubben barn) , og jeg har nettopp meldt oss inn i barnas egen bokverden.

Avbestiller det meste for tiden, for det er ikke så mange bøker vi har lyst på rett og slett. Fordelen med bokklubben barn er at de har en app, så det er veldig lett å avbestille bøker. Fordelen med goboken er at pakkene er rimeligere. Så får vi se hvordan barnas egen bokverden er da, kanskje de har noen nye spennende bøker.

Advarsel om barnas egen bokverden. Er medlem der men skal si det opp. De sender meg bøker jeg har avbestilt og glemmer å si ifra om neste bok. På ett år har jeg fått 5 bøker jeg ikke fikk beskjed om eller har avbestilt. Skikkelig irriterende.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi har vært medlem av bokklubbens barn og barnas egen bokveren, det var mye rot med begge så vi meldte oss ut og kjøper bøeken selv

Advarsel om barnas egen bokverden. Er medlem der men skal si det opp. De sender meg bøker jeg har avbestilt og glemmer å si ifra om neste bok. På ett år har jeg fått 5 bøker jeg ikke fikk beskjed om eller har avbestilt. Skikkelig irriterende.

Samme her

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har vært medlem av bokklubbens barn og barnas egen bokveren, det var mye rot med begge så vi meldte oss ut og kjøper bøeken selv

Vi har netto meldt oss inn bokklubben barn :( Hvordan rot opplevde dere?

Barnas egen bokverden. Har ikke hatt noe tull. Veldig fornøyd med bøkene som er hovedbøker hver mnd.

Sent from my iPad using BV Forum

Var med i godboken på den eldste. Var fornøyd da iallefall, så tenker kanskje å forsøke det igjen. Det er jo 13 år siden sist :p

Opplevde akkurat det samme med dem.
Anbefaler goboken

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Vi har netto meldt oss inn bokklubben barn :( Hvordan rot opplevde dere?
Bøker som kom selv om de var avbestilt, purringer på regninger hvor bøkene da var sendt tilbake igjen fordi de var avbestilt osv.Det var utrolig mange som hadde samme problem for noen år siden, kan got være det har blitt bedre nå.

Junior var medlem i både goboken og barnas egen bokverden fra han var liten. Jeg var forsåvidt veldig fornøyd med begge to og har aldir opplevd noe tull. Jeg syntes imidlertid ikke barnas egen bokverden hadde så mange bøker som egnet seg for de helt små. Der var goboken mye bedre.

Nå er han 4 år og medlem av barnas egen bokverden og Faktabokklubben til Sandvik (sistnevnte anbefales virkelig!!)

Ingen over, ingen ved siden av Bokklubbens barn. Superfornøyd og gutten min har vært medlem i åtte år. Jeg har selv vært medlem som barn og ungdom. Aldri opplevd noen problemer overhodet. Enkel avbestilling via app og aldri noe feil.

Eldste min har vært medlem i disneyklubben og faktaklubben til sandviks. Det har vært en hit hos oss, synes prisen var veldig grei for meg som på den tiden var alenemor. Bøkene leses enda idag, samt det er først nå han har begynt å lytte på lydbøkene som følger med !

Vi var også medlem i bokklubbens barn , men det var veldig dyrt, hver pakke kostet jo nærmere 300, om ikke over. I tillegg var det ikke særlig interessante bøker for min gutt i den alderen han da var i. Så tror vi kjøpte totalt 2 bøker det året vi var medlem, og en av dem var pga jeg glemte å avbestille men ikke orka styre med å sende tilbake :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Bøker som kom selv om de var avbestilt, purringer på regninger hvor bøkene da var sendt tilbake igjen fordi de var avbestilt osv.Det var utrolig mange som hadde samme problem for noen år siden, kan got være det har blitt bedre nå.

Håper det! Kjedelig når det skal være slik...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi prøver oss på leseløve klubben til jentungen nå. Spent. Skal hente første pakke på postkontoret idag

Back
Topp