Hvilken bokklubb er best?

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei alle sammen! [:D]

Tenkte jeg skulle melde Julie inn i en bokklubb.. Fikk et brev fra goboken i dag, med en pakke som man kunne få gratis, der var det jo masse fint.. Men jeg er litt usikker på hvilken bokklubb som er best? Noen som er medlem i goboken?? eller har noen andre å anbefale?

Jeg har så lenge jeg kan huske vært medlem av Bokklubben, dvs først bokklubbens barn (rød marihøne), så bokklubben for litt eldre unger (blå marihøne), deretter ungdomsbokklubben, og nå bokklubben nye bøker+bokklubben krim og spenning;)

Emil går i Bokklubbens barn, og der har de også en del for baby.

Vi var medlem av go`boken fram til eldste var 2,5 år gammel. Anbefaler den for de yngste barna (under 2 år), men likte ikke bøkene for de eldre barna derfor meldte vi oss ut. Var også en tid medlem av bokklubbens barn, men har funnet ut at jeg heller kjøper bøker på salg. Er selv bokoman så jeg er ofte i bokhandelen og siden det ofte er bøker på salg så fant jeg ut at dette var et bedre tilbud enn bokklubb.

Vi er medlem i go'boken. kjempebra og bøkene er superintressante for sander...

Vennina mi hadde di 2 døtrene sine med I God Boken men hun var misfornøyd fordi hun mente at di bare hadde fått noen få ORNTLIGE Baby bøker, Også mente hun at bøkene var dårlig tilpasset alderen på ungene Sine.....

ORIGINAL: MariannemariannE

Jeg har så lenge jeg kan huske vært medlem av Bokklubben, dvs først bokklubbens barn (rød marihøne), så bokklubben for litt eldre unger (blå marihøne), deretter ungdomsbokklubben, og nå bokklubben nye bøker+bokklubben krim og spenning;)

Signerer denne. Har også vært medlem der så lenge jeg kan huske. Er veldig fornøyd, men vet ikke med baby-bøker da. [:)]

Kommer nok til å melde knotten inn i Bokklubbens Barn etterhvert som det blir aktuelt. De har kvalitetsbøker for de fleste aldersgrupper, og jeg er kresen på litteratur selv - da må man jo være minst like kresen på den oppvoksende generasjons vegne... [:)] 
Jeg er selv medlem av flere bokklubber, men kjøper ikke så veldig mye - handler helst bøker på salg, ønsker meg til bursdager etc. Det samme kan man jo gjøre i en barnebokklubb - det som er kjekt er at man får informasjon om gode bøker (som man f.eks. kan ønske barnet til jul/bursdag), og så får man en del gode tilbud iblandt.

Back
Topp