*hormontrollet*
Blir kjent med forumet
Hvilke bøker leser dere for barna, er det noen som fremstår som favoritt?
Er det noen du anbefaler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan anbefale massevis av bøker!! :)mamma_møø skrev:
Hvor gammelt er barnet som skal leses for?
Nå er det ny bok hver kveld, men vi har vært innom to favorittbøker.toneany skrev:
Den ene var Byggemester Bobs store bok om ord.
Jeg HATER å lese slike bøker, da det ikke er lesing, men bare peking og forklaring. Klart, det hører med, men man blir aldri ferdig og ikke er det noen historie heller...
Den andre var en bok som het Finn Dyrene, fra Goboken. Den var fast hver eneste kveld i mange måneder, og etterpå sang vi Nissungen, altså godnattsangen fra Amalies jul. Hver bidige kveld, samme bok og samme sang.
Nå er det som sagt ny bok hver kveld, og ny sang hver kveld. :p
*hormontrollet* skrev:
Nå er det ny bok hver kveld, men vi har vært innom to favorittbøker.toneany skrev:
Den ene var Byggemester Bobs store bok om ord.
Jeg HATER å lese slike bøker, da det ikke er lesing, men bare peking og forklaring. Klart, det hører med, men man blir aldri ferdig og ikke er det noen historie heller...
Den andre var en bok som het Finn Dyrene, fra Goboken. Den var fast hver eneste kveld i mange måneder, og etterpå sang vi Nissungen, altså godnattsangen fra Amalies jul. Hver bidige kveld, samme bok og samme sang.
Nå er det som sagt ny bok hver kveld, og ny sang hver kveld. :p
Kjedelig for oss, men kjekt og ofte lærerikt for de små. Heldig som får synge mye forskjellig, her går det kun i "lille puse katt" og "olle bolle" for tiden:P
Gruffalo er en kjempepopulær bok her i familien.. De voksne liker å lese den og barna elsker å høre på.. :-)Almyrida81 skrev:
http://bokelskere.no/bok/gruffalo/46501/
Andre bøker skrevet av samme forfatter er og kjempefine. :-)