hvilken bleiestørrelse bruker de nå?

MammaSN

Elsker forumet
Her er det enda pampers nr 4 :)
 
Landlord str 4.. 
 
Egentlig libero nr 4, men er tom for dem, så har hoppet til First price bleiene nr 3. Dem er litt små, men fungerer : ) Hamstra inn bleier under krigen:p
 
firstprice 7-14kg  Det står ikke nr på de =P
 
Her bruker vi libero nr6 og landlord nr4(tror jeg)
 
Det ble tomt av Libero 3, så da gikk vi over på nr 4.
Funker bra de også :) Har ikke så mange nr 4 så kan hende vi går over til 5 nå etter sommeren. Kjøpte et lass i nr 6, da det er de som brukes lengst. Håper vi slipper å kjøpe bleier igjen hehe. Hamstringen kom godt med syns jeg :)
 
Jeg angrer stort på at jeg ikke hamstret mer bleier før jul, lageret er tomt nå!!emoticon

 
Pampers og litt libero, nummer 4 på begge to. Hamstret masse under bleiekrigen, og har fortsatt noen pakker igjen, så har enda ikke kjøpt bleier i 2011;)
 
Libero nr 5
 
Ha...jeg rydda litt i skapet og fant den aller aller siste pakka med nr 3...så nå er det tilbake til nr 3 hehe....
 

*Prinsessa skrev:
Ha...jeg rydda litt i skapet og fant den aller aller siste pakka med nr 3...så nå er det tilbake til nr 3 hehe....

Like greit det, er så dyrt for bleier så:p

 
Pampers nr 4 og libero up & go nr 5 :)
 
libero nr 4.
 
libero nr 4.
 
her er det libero nr 4, men har ca 1 pakke igjen av den så går over til nr 5 da siden jeg har hamstra litt! up&go str 5 har jeg brukt etter jeg ble tom for de i nr 4 siden de er litt mindre enn de andre! Bruker litt av hvert jeg:P 
 
Back
Topp