Hvilken bleiestørrelse bruker babyene

Har brukt Libero comfort str 4 i noen uker, vi.
Jenta vår er ikke så liten, hehe!
8 kilo og 63,5 cm på tremånederskontroll for en måned siden, ikke veid/målt siden.
Fikk faktisk beskjed om å begrense amming (fullammer), og ikke starte med grøt før hun er 5 mnd.
 
Har brukt Libero comfort str 4 i noen uker, vi.
Jenta vår er ikke så liten, hehe!
8 kilo og 63,5 cm på tremånederskontroll for en måned siden, ikke veid/målt siden.
Fikk faktisk beskjed om å begrense amming (fullammer), og ikke starte med grøt før hun er 5 mnd.
Begrense amming?! Trodde det var selvregulerende jeg. Aldri hørt om. :eek:
 
Har nå gått over til 4 :) Syntes det begynte å bli litt trangt rundt lårene.
 
Ikke sant?
Hun får mat når hun vil ha, men vi har ventet med grøt, mme og annet.

Min plugg var 10kg når han var 4 mnd, helsesøster skryter han opp i skyene og synes han er flott. En aktiv gutt som snur seg alle veier og er veldig med selv om han er stor. Fullammer og gir smaksprøver, nå er han 4,5 mnd.
Aldri begrens ammingen :) dummeste jeg har hørt!
Fortsett slik du gjør, å gi mat når hun vil ha :)
 
Bruker Libero 3 nå, salig blanding av Comfort, New Born og Touch. Brukt det i kanskje 2 uker nå.
Må si meg enig i at jeg synes Touch lukter mer og jeg synes de tåler mindre tiss enn vanlige, før den blir "full" og suger dårligere. Mange ganger vi tar av bleien og ungen har synlig tiss på huden, som bleien ikke har sugd opp.
 
Bra det da :) Vi har akkurat bikket 5200g, men ho var 1600g da.
Håper ikke jeg virket frekk altså, var ikke vondt ment :)
Nei, overhode ikke :)
Ja, hun var jo bra mye mindre enn denne frøkna da :) men det er jo så individuelt hvor mye de legger på seg :) det vises jo bare på tråden her - de aller fleste er født i februar og så er det noen på 5kg mens andre er dobbelt så tunge :)
 
Nei, overhode ikke :)
Ja, hun var jo bra mye mindre enn denne frøkna da :) men det er jo så individuelt hvor mye de legger på seg :) det vises jo bare på tråden her - de aller fleste er født i februar og så er det noen på 5kg mens andre er dobbelt så tunge :)
Ja, vi er alle forskjellige :) Heldigvis. Hehe. Viktigst er det at alt er bra :) Litt artig å se sprangene da.
 
4 fra rema. 9,6 kg på 4 mnd (da var han 4,5 mnd da. Men han er en stor plugg. Ikke fått noen begrensninger på mat likevel, ammer, og har nettopp startet med grøt og frukt.
 
Bruker fortsatt nr 2. Venninna mi sin febbis bruker nr 6! De bollelåra! :p
 
Back
Topp