hvilken bleier bruker dere??

Her bruker vi Libero,har ikke prøvd de billige merkene enda.Pampers passer ikke på frøkna,så de droppa vi.

Vi bruker libero, pampers bleiene henger igjen i stumpen hvis jeg ikke får byttet med engang. Har ikke testa billigbleiene..

Bruker libero. Dei passer veldig bra så har ikkje prøvd noko anna. Kjenner eg er litt skeptisk til billigbleiene, men det er sikkert uten grunn!

Bruker first price på storebror og syns de er greie :) bruker pampers på lillebror da jeg syns livero er så "harde" og lager så ille merker rundt låra :/

Vi bruker pampers på lillebror og libero up and go på storebror :-) har bare prøvd coop å rema sine billig belier til storebror, er ganske fornøyd :-)

Bruker Libero. Har ikke prøvd billigbleier. Synes Pampers lukter så vondt

Har hittil brukt pampers nr 1... men syns de er for store nå så vi skulle prøve bytte til pampers nr 2 men den var jo ALT for stor og lekte:S Så vi ska prøve libero sn nr 1(som er nok litt for liten) og nr 2(håper den passer).... hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for er eneste å få tak i her.... På de som blir litt for stor så føler jeg at det blir for stramt og jeg har det stramt men strammer eg ikke nok så lekker de.... å de små ser jo bare ubehageli.... merker rundt låra har han fått av alt han ha fått prøvd(han er vel kanskje krafti rundt låra-han er og veldig sterk i bena)

Vi bruker Libero str 2, og er fornøyd med de. Har ikke prøvd noen andre merker.

Her bruker vi litt pampers og litt libero bleier. Men tenkte å prøve billigbleiene nå neste gang. Brukte maxi på store søsrer og var veldig fornøyd. Og i mangen bleie tester som er blitt tatt. Så har ofte disse billig bleiene kommet best ut. Liker egebtlig ikke libero så godt. For de blir så fort harde. Selv om de ikke er så veldig tisse våt. Og pamper sine syns jeg blir fort våte. Trenger bare å tisse en gang omtrent så er de våte.

Her bruker vi libero. Pappaen likte ikke pampers bleiene. Var et el annet med teipen.. husker ikke helt greia:) Men er fornøyd med libero sine. Har gått opp til str 2.

Bruker Pampers nr 3 akkurat nå. Mest pga prisen for har Rema som nærmeste butikk og da kosta Libero en del mer i denne str, pluss at tjukkasen vår passet ikke så godt i Libero. På førstemann brukte jeg bare Libero og var veldig fornøyd men da bodde vi nære Kiwi. Pampers lukter litt rart synes jeg, så kanskje vi skal teste Landlord eller hva de heter. Mener de kom godt ut i noen tester tidligere også.

Her bruker vi libero nr 3, og skal snart over på nr 4 :) (LITT stor gutt allerede).
Vi prøvde pampers men den var han allergisk mot, så har ikke turt å prøve andre typer enda :)
Han har vanvittig sensitiv hud :/

Vi bruker libero nr 2, siste pakken nå før vi går over på 3:)

Gutten vår bruker libero nr. 3. Har ikke prøvd billigbleiene enda, men blir nok til at vi gjør det etterhvert, for fy, så dyre libero sine bleier er!

Jeg har nå prøvd rema sine billig bleier. Og er faktisk mer fornøyd med de enn de dyre bleiene. Holder godt på tisset og blir ikke så hard som libero sine

Jeg syns i grunn ikke Libero sine blir så harde jeg da,og med Pampers sine så ble det mye lekking.

Bruker pampers nr 2, men synes de lukter litt... Synes libero sine er så stive, så får vel heller leve med lukta så lenge de holder tett. Brukte rema sine til storesøster, og kommer sikkert til å prøve dem denne gangen også, bare snuppa blir litt større.

Back
Topp