Hvilken bleiebøtte er best?

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg har hatt til alle tre barna og hvert super fornøyd . Erfaring kun med angel care og Korbell. Synes de fungerer fint på varmekabler .
Men så ser jeg tomme tippe og blir litt i tvil om jeg skal prøve noe nytt eller fortsette med Korbell for den har jeg jo i garasjen .

Hva er deres erfaring ?

Inger erfaring men har kjøpt Ubbi selv. Bonus at jeg ikke må kjøpe spesialposer som noen bleiebøtter krever og reviews ser bra ut hvertfall :D

Vi er godt fornøyde med Angelcare, som man får gratis på «Barnas hus» Kjøper billige bleieposer på drittposer.no, som fungerer helt supert.

Vi er godt fornøyde med Angelcare, som man får gratis på «Barnas hus» Kjøper billige bleieposer på drittposer.no, som fungerer helt supert.
Jeg lo når jeg så nettsida :laughing001 Da vi hadde Angelcare før så kjøpte vi refill på eBay .

Får man de gratis nå for tiden ? Jeg følte man fikk pressa ganske mye nedi den bøtta . Den var også enklere enn Korbell son når man skal sette i ny refill.

Vi er veldig fornøyd med Korbell, og vet den passer med poser man får kjøpt på Europris eller vanlig butikk, men foreløpig har vi ikke trengt mer enn det vi kjøpte sammen med bøtta bare :) Lite lukt på varmekabler og veldig fornøyd med selve systemet

Jeg lo når jeg så nettsida :laughing001 Da vi hadde Angelcare før så kjøpte vi refill på eBay .

Får man de gratis nå for tiden ? Jeg følte man fikk pressa ganske mye nedi den bøtta . Den var også enklere enn Korbell son når man skal sette i ny refill.
Hehe, ja det er et fantastisk navn!

Man får gratis hvis man blir med i kundeklubben. Føler også at den rommer mange bleier, lukter spesielt lite også hvis man tar engangs-bleieposer rundt bæsjebleier før de stappes i

Vi er veldig fornøyd med Korbell, og vet den passer med poser man får kjøpt på Europris eller vanlig butikk, men foreløpig har vi ikke trengt mer enn det vi kjøpte sammen med bøtta bare :) Lite lukt på varmekabler og veldig fornøyd med selve systemet
Støtte opp om denne.

Hvilke poser har dere kjøpt på europris ? Refill blir jo generelt dyrt .

Hehe, ja det er et fantastisk navn!

Man får gratis hvis man blir med i kundeklubben. Føler også at den rommer mange bleier, lukter spesielt lite også hvis man tar engangs-bleieposer rundt bæsjebleier før de stappes i
Det kan være lurt , vi har brukt bæsjeposer til hund også haha… tror jeg ble medlem for mange år siden og fikk bøtta da. For jeg vet st jeg dikk den gratis den gangen .

Jeg ble medlem hos Barnas hus da de hadde kampanje om at man fikk bleiebøtte gratis. Men den har jeg ikke fått. Nå har det gått to måneder. Har dere? :smiley-ashamed004

Jeg ble medlem hos Barnas hus da de hadde kampanje om at man fikk bleiebøtte gratis. Men den har jeg ikke fått. Nå har det gått to måneder. Har dere? :smiley-ashamed004

Oppdaget nå under «min konto» at man må krysse av for at man ønsker bøtta, og at man må hente i fysisk butikk. Hehe!

Oppdaget nå under «min konto» at man må krysse av for at man ønsker bøtta, og at man må hente i fysisk butikk. Hehe!
Kan du ikke spørre i butikken om du kan få en ? Til min første så fikk jeg sånne bøtter overalt , husker jeg ga bort . Da skal jeg huske på å huke av for bøtte :bag: Var medlem i 2009 , men ikke nå lenger hehe

Ikke lest gjennom hele tråden her, men tenkte bare jeg skulle si at vi har fått tips fra venner at man kan klare seg helt fint uten en sånn. Det var visst veldig dyrt med påfyllingsposer, og det å kjøpe en vanlig søppelbøtte med lokk til å ha på badet fungerte bedre. Man velger så klart selv hva man vil ha :)

Ikke lest gjennom hele tråden her, men tenkte bare jeg skulle si at vi har fått tips fra venner at man kan klare seg helt fint uten en sånn. Det var visst veldig dyrt med påfyllingsposer, og det å kjøpe en vanlig søppelbøtte med lokk til å ha på badet fungerte bedre. Man velger så klart selv hva man vil ha :)
Ja, jeg tror jeg kommer til å gå for dette. Og heller være flink å ta ut bleiene i bosspannet ofte. :)

Vi har en helt standard søpppelbøtte fra IKEA med lokk, har aldri vært plaget av lukt på badet. :)

Tidligere kjøpte jeg på eBay . Men den bøtta er gull verd altså . Hatt den til alle tre og skal absolutt ha nå , verd hver krone :bag: :Heartredorker ikke ha bleier i søpla på kjøkkenet og vi har stor dunk og tømmer ikke den hver dag og tungvindt med hundeposer rundt hjøver bleie når man er hjemme , men det går fint på tur . Tissebleier lukter ikke så ille ,men dog .

Back
Topp