Hvilken bleiebøtte er best?

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg har hatt til alle tre barna og hvert super fornøyd . Erfaring kun med angel care og Korbell. Synes de fungerer fint på varmekabler .
Men så ser jeg tomme tippe og blir litt i tvil om jeg skal prøve noe nytt eller fortsette med Korbell for den har jeg jo i garasjen .

Hva er deres erfaring ?
 
Inger erfaring men har kjøpt Ubbi selv. Bonus at jeg ikke må kjøpe spesialposer som noen bleiebøtter krever og reviews ser bra ut hvertfall :D
 
Vi er godt fornøyde med Angelcare, som man får gratis på «Barnas hus» Kjøper billige bleieposer på drittposer.no, som fungerer helt supert.
 
Vi er godt fornøyde med Angelcare, som man får gratis på «Barnas hus» Kjøper billige bleieposer på drittposer.no, som fungerer helt supert.
Jeg lo når jeg så nettsida :laughing001 Da vi hadde Angelcare før så kjøpte vi refill på eBay .

Får man de gratis nå for tiden ? Jeg følte man fikk pressa ganske mye nedi den bøtta . Den var også enklere enn Korbell son når man skal sette i ny refill.
 
Vi er veldig fornøyd med Korbell, og vet den passer med poser man får kjøpt på Europris eller vanlig butikk, men foreløpig har vi ikke trengt mer enn det vi kjøpte sammen med bøtta bare :) Lite lukt på varmekabler og veldig fornøyd med selve systemet
 
Jeg lo når jeg så nettsida :laughing001 Da vi hadde Angelcare før så kjøpte vi refill på eBay .

Får man de gratis nå for tiden ? Jeg følte man fikk pressa ganske mye nedi den bøtta . Den var også enklere enn Korbell son når man skal sette i ny refill.
Hehe, ja det er et fantastisk navn!

Man får gratis hvis man blir med i kundeklubben. Føler også at den rommer mange bleier, lukter spesielt lite også hvis man tar engangs-bleieposer rundt bæsjebleier før de stappes i
 
Vi er veldig fornøyd med Korbell, og vet den passer med poser man får kjøpt på Europris eller vanlig butikk, men foreløpig har vi ikke trengt mer enn det vi kjøpte sammen med bøtta bare :) Lite lukt på varmekabler og veldig fornøyd med selve systemet
Støtte opp om denne.
 
Back
Topp