Hvilken bleie på natten?

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Gutten tisser ekstremt mye på natten. Jeg har alarm på mobilen for å våkne å skifte på ham på natta så han ikke skal tisse ut bleia.
Nå bruker vi rema1000 bleiene, men finnes det noen som er bedre?

Her er det kun libero som funker på natten:)

Vi brukte libero. På dagen up and go. Kunne ikke bruke den på natta. Kanskje gå opp en str?

Libero

Her har vi brukt pampers easy up. Synes den absorberer ganske mye... Og vanskeligere å ta av for barnet på egen hånd! ;)

Jeg ville også tenkt på væeskeinntaket på ettermiddag/kveld. Drikker han mye, kan det være greit å begrense seg når det nærmer seg kvelden:)

Har kun brukt libero, men når han har begynt å tisse igjennom bleia på natta har jeg gått opp en størrelse på nattbleiene. Har fungert her :)

Pampers up en go holder veldig bra her :) bruker nr 5.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har aldri hatt problemer med lekkasje, men vet mange bruker Pampers BabyDry på natt, også et tips kan være body, eller truse/boxer utenpå for å holde bleia på plass. :)

Her bruker vi libero på natta:)

Gutten min på snart 2år bruker rema 1000 sine bleier om dagen, og pampers nr 6(grønn pakke) om natta. Har prøvd alle typene i butikkene, men denne er den eneste som holder.

Jeg ville også tenkt på væeskeinntaket på ettermiddag/kveld. Drikker han mye, kan det være greit å begrense seg når det nærmer seg kvelden:)
Det er nettopp det. Han drikker normalt hele dagen. Og bleiene gjennom dagen er ikke så tunge. Ser ut som han velger å tisse ut alt på natten.

Back
Topp