Hvilken bind bør jeg bruke?

michella

Forelsket i forumet
Skal dere ta med bind på sykehuset selv+ evt åssen bind da?? litt nytt alt sammen så vetikke hva man bør ta av bind.. og hva jeg bør bruke når jeg kommer hjem også?

Du får vel bind/bleier til å bruke på sykehuset der tror jeg overalt, jeg har kjøpt de store Libresse nattbind til å ha hjemme.

har før bare brukt de dem har på sykehuset jeg...
gått over på vanlige bind hjemme...

jeg personlig liker ikke libresse... så her går det i allways.

på sykehuset skal jeg bruke de store binda.. er ingenting annet jeg vil tro holder på alt blodet!
når det værste er over skal jeg bruke nattbind

ORIGINAL: 2barnsmor 29 m.spire

har før bare brukt de dem har på sykehuset jeg...
gått over på vanlige bind hjemme...

jeg personlig liker ikke libresse... så her går det i allways.

Enig! Har lagt to pakker Allways i baggen, redd for å måtte bruke noe annet sjø[:)]

ORIGINAL: M2TC

På sykehuset tenkte jeg å bruke de bleiene de har der, til jeg blør lite nok til å kunne bruke vanlig nattbind...

(Og jeg liker ikke Always, så her blir det Libresse... [;)])

Enig med du[;)]
Nå liker ikke jeg å bruke bind da, men må nok krype til korset etter fødsel[8D]

din bind-tyv [;)] kanskje jeg skal lure med meg et hjem jeg og til den første natta....er så ekkelt å våkne med blod på lakenet [:'(]
ORIGINAL: lille nupp

jeg har ti pakker med libress nattbind klare til å komme hjem fra sykehuset[8D]

sparte litt på å få mamma til å kjøpe i danmark[8D]

men på sykehuset blir det det jeg kan få tak i av gigabind.. håper å klare å lure med meg ett par også[8D][:D]

ja det blir vel like effektivt som en q-tip eller noe [&:]

ORIGINAL: Cowgirl86

På sykehuset tenkte jeg å bruke de bleiene de har der, til jeg blør lite nok til å kunne bruke vanlig nattbind...

(Og jeg liker ikke Always, så her blir det Libresse... [;)])

Enig med du[;)]
Nå liker ikke jeg å bruke bind da, men må nok krype til korset etter fødsel[8D]

Fare for det - liker egentlig ikke bind jeg heller, men tamponger er uaktuelle rett etter fødsel!!

De der giga-bindene(bleier) og nettingtrusene man får på sykehuset, er det mulig å få tak i privat også altså... Apotek eller bandagist har de [:)] 
Men har man behov for det etter man kommer hjem, får man det vel kanskje dekket?

Satset på at det holder med vanlige truser og nattbind jeg [:'(] (uff, haaaater å bruke bind, ikke gjort det siden begynnelsen av ungdomsskolen[:o])

Pleier å bruke Always, men når det kommer til den første delen av renselsen må det kraftigere lut til. Dermed blir det handlet inn de tykke Libresse nattbindene.

Hmm... hvis det fins sånne sykehusbleier på apoteket skal jeg kanskje kjøpe meg en pakke? Blødde mye sist og det er ikke bare kjekt å stå opp ørten gangen på natten for å bytte bind.

En ting til - tampong frarådes ikke fordi det er ubehagelig, men fordi det øker risikoen for infeksjoner. Så da er det nok bare å holde ut noen uker med bind.

ORIGINAL: Maur Asto
Hmm... hvis det fins sånne sykehusbleier på apoteket skal jeg kanskje kjøpe meg en pakke? Blødde mye sist og det er ikke bare kjekt å stå opp ørten gangen på natten for å bytte bind.

Det syntes jeg du skal...
Hør med apotek og badagist i nærheten av deg, det er jo der de gamle hjemmeboende må kjøpe det så...

Back
Topp