hvilken bilstol?

påanigjen2012

Flørter med forumet
Hei jenter:) har dere begynt å tenke på hvilken bilstol dere skal kjøpe? Vet d er litt tidlig enda, men plutselig dukker d opp tilbud på barnas hus elr andre butikker. Greit å vite hvilken en har tenkt å kjøpe da. Jeg lurer litt på maxi cosi cabriofix. Vil ha en bilstol som kommer bra ut i test:)

Her har vi etter sist for 2 årsiden og da kjøper jeg ikke nytt.. og det er Brio sete med base :) Veldi fonøyd..
Ikke så fornøyd med andre jeg har hatt... maxi cosi og var ikke fonøyd ikke med besafe izi slip bare i beynnelsen da hna var liten og den var veldi god da. Og Recaro var helt ok men vart aldri helt bekvem med det!
Ja noen har vogn dilla andre har bilstoldilla :P tihi....

påanigjen2012 skrev:
Hei jenter:) har dere begynt å tenke på hvilken bilstol dere skal kjøpe? Vet d er litt tidlig enda, men plutselig dukker d opp tilbud på barnas hus elr andre butikker. Greit å vite hvilken en har tenkt å kjøpe da. Jeg lurer litt på maxi cosi cabriofix. Vil ha en bilstol som kommer bra ut i test:)

det er den vi kommer til å gå for. Med base med isofix fester til bilen.

Vi skal få låne oss en Besafe izi slip av en venninne. Men har hørt den er ganske tung og den har ikke base. Men har tenkt å prøve den først, så heller kjøpe ny hvis jeg ikke er fornøyd og savner base...

Maxi Cosi Cabriofix med base skal vi bruke - brukte samme til lillegutt. :)

til CG har vi besafe izix3 combi sete. baby setet fikk vi sist. og skal ikke brukes igjen. da jeg syns d er forgammelt. (fikk d av søsteren til sambo) nå vil vi ha ett baby sete som har base og kan tas inn og ut av bilen. så vi ser litt på maxi cosi seter.

Her blir det vel akta graco logico s hp.. Den koster ca 1500 kroner med basen.. Forgjengeren (hele navnet uten hp...) har kommet bra ut i tester - og når den koster halvparten av maxi cosien så ser jeg ingen grunn til å la være  :)

Hadde akta graco til de andre jentene men synes den er veldig tung så har nå kjøpt britax sin med isofix base. Den anbefalte han  butikken den har komt veldig bra ut i tester og som han sa var det en av de stolene som har komt bra ut i test som han var enig med. Og i tillegg passer den til vognen jeg skal ha emmaljunga city cross

Vi har Britax baby safe plus med beltebase som vi kjøpte til vår sønn. Fornøyd med den:)

Vi har akta graco med base, etter storesøster. Veldig kjekt med base!!! Storesøster kom midt på kaldeste vinteren, og å kunne kle på henne og sette henne fast til bilstolen inne i varmen og bare klikke henne rask på plass i bilen er kjempe praktisk!

Vi har brio med isofix base fra storebror. Veldig fornøyd og det har gjort det bra i tester. Også passer det på briovogna vår! :D

vi har acta graco ett eller anna base solgte jeg fordi den passa ikke inn i min bil.. så her blir det ett år til uten base funker greit det og.. hehe

(tung merker jeg den er vis jeg har han hengdes på armen en god stund.. men ordner seg det også)

Her har vi Maxi Cosi som vi skal bruke :) Storebror brukte den, veldig fint sete :)

Vi har en maxi cosi cabriofix som vi brukte til snuppa.  Er veldig fornøyd med den:)

Har maxicosi cabriofix etter gullet, gullet bruker det enda når vi sitter på i andres biler, varer til 13 kg,han veier 10,7 :) Er veldig fornøyd med det,mini kommer til å bruke det :)

Nå har gullet britax et eller annet, er et helvete å få montert, så kan ikke flytte det mellom biler,må stå i bilen vår hele tiden,for altfor vansklig å sette opp korrekt igjen..

Vi vil også ha Britax baby safe plus med isofix base. Den har kommet veldig bra ut i test:) Viktig å sikre babyen best mulig syns jeg!

Back
Topp