Hvilken bilstol velger dere???

Lilleskatt

Første møte med forumet
Hei! Er det noen som vet om det er forskjell på bredden og størrelsen på Be Safe Izi sleep babysetet og Maxi Cosi babysetet?? Skal ha med isofix base til, men må ha plass til tre barneseter i baksetet og det er lettere sagt enn gjort ;) Har akkurat kjøpt to Maxi Cosi Rodi seter til guttene, og de er smale.. Men er usikker på hvilket sete jeg må velge til pittelille, for å få plass.. Blir ett av de jeg nevnte lengre oppe.. :)

kan dessverre ikkje hjelpe, men snakk med forhandler, du kan eventuelt prøve dem i bilen der. de skal også være med å hjelpe om du ønsker det :-)

Har samme problem som deg. Eldste man har maxi-cosi rodi, minstemann har besafe x3, såå er spørsmåle hvordan vi skal få plass til babystolen. Jeg har besafe izi sleep fra før av men tror nok det blir for stort, har derfor vurdert å kjøpe maxi cosi sitt babysete.. hmm ikke  lett, må nok bare prøve å se om det er plass.
lurer på om jeg må snu minsten bakovervendt igjen og ha eldsemann i midten å baby setet i ene siden, siden jeg har lyst å ha izofix base.

Hmm.. Tenker også at dette må de kunne hjelpe til med i butikken, da bør du jo også få prøve i bilen.

Her blir det MaxiCosi'en fra storebror til den nyankomne, og storebror blir sittende bakover i sin Besafe x3 en stund til. 

Men så har vi bare to å sjonglere vi da. :)

Back
Topp