Hvilken bilstol skal du ha?

Prøvere

Betatt av forumet
Vi har sett litt på bilstoler, og komt frem til at vi vil ha et sete som går fra 0-18 kg, altså vektklasse 0-1. Da er spørsmålet: hvilket er best i test i 2014? Finner mange tester rundt om på nettet, men de er fra 2011/12...er litt for mange å velg mellom, og spør man i butikkene er det det setet de selger mest som er best ifølge selgerne...:BangHead

Vet at Besafe 0-18 har gjort detveldig bra i tester. Men selv om det er fra 0 kg, så anbefaler de ikke å bruke det til barn under 6 mnd pga sittestilling. Vi brukte det fra 9 mnd med innlegg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet at Besafe 0-18 har gjort detveldig bra i tester. Men selv om det er fra 0 kg, så anbefaler de ikke å bruke det til barn under 6 mnd pga sittestilling. Vi brukte det fra 9 mnd med innlegg.

Signerer !:)

Vi hadde tenkt å ha setet til volvo, men prisen var 4200 kr og da er det nesten 1500 kr billigere å kjøpe maxi-cosi, så tror det blir maxi-cosi hos oss...

Har Brio Primo ette jentungen, så da blir brukt her :)

fant ny oppdatert liste på Forbrukerrådet fra mai i år...der ser det ut som at det er Ricaro Privia som har kommet best ut med isofix-base av babystoler....hmm, tilbake til tenkeboksen ser det ut til :rolleyes:

vi kommer til å bruke recaro og den Cybex Aton 3 som er med i tfk pakken fra tyskland.

sendt fra Note 3 - sengekos

Maxi cosi :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Noken som har link til ein test som eg gjort i 2014? :) synest det er veldig vanskli å finne ein god test som er utfyllande og oppdatert. Har foreksempel aldri hørt om at Besafe ikkje er ambefalt for dei minste har kun lest positivt om det så føler eg desperat trenger råd ;)

Noken som har link til ein test som eg gjort i 2014? :) synest det er veldig vanskli å finne ein god test som er utfyllande og oppdatert. Har foreksempel aldri hørt om at Besafe ikkje er ambefalt for dei minste har kun lest positivt om det så føler eg desperat trenger råd ;)
Fant ut av dette da vi hadde kjøpt sete...det stod i bruksanvisningen. Men Besafe setene ment for 0-13kg er til de aller minste:)

Fant ut av dette da vi hadde kjøpt sete...det stod i bruksanvisningen. Men Besafe setene ment for 0-13kg er til de aller minste:)

Har dei eit sete fra 0-18 kg og eit frå 0-13 kg? Gir litt meir meining no då at det frå 0-13 har komt så bra ut i test :) trudde det var det det var snakk om :) viste ikkje om det frå 0-18..

Har dei eit sete fra 0-18 kg og eit frå 0-13 kg? Gir litt meir meining no då at det frå 0-13 har komt så bra ut i test :) trudde det var det det var snakk om :) viste ikkje om det frå 0-18..
Besafe izi combi x3 er et av setene de har som er for 0-18kg. De er best å bruke som 9-18kg, men skal kunne brukes fra ca 6mnd. Syns det er litt rart at de sier fra 0kg, når det ikke anbefales før 6mnd minst, men men:)ImageUploadedByBV Forum1403012063.992101.jpg

Vi har kjøpt Maxi Cosi cabriofix :-) Skal innrømme at jeg ikke brukte så enormt lang tid til å sette meg inn i det før jeg handlet. Fant ut at den var testvinner + at den kunne brukes på vogna vi skal ha, så da var valget enkelt :-)

Vi har kjøpt oss maxi cosi :)

Enten Acta Grago Logico S eller Brio Primo tenker jeg. Må bare finne ut om det er isofix i bilen først :)

Back
Topp