Hvilken bilstol skal dere ha?

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Jeg hadde maxi cosi cabriofix til begge gutta og var veldig fornøyd med det..lett å bære, god plass til barnet, begge brukte setet til de var rundt ett år:) i tillegg er det jo et veldig sikkert sete som kommer godt ut i tester. Men nå har jeg settblitt på Besafe Izi Go...forholdsvis nytt på markedet tror jeg, mindre enn det gigantiske setet Besafe hadde fra før! Dette setet er også lett å bære, det er ikke så stort, solskjermen er helt fantastisk, 5-punkts sele...alt i alt synes jeg det virker helt supert :) noen som har noen tanker?

Maxi cosi cabriofix:

image.jpg

Besafe Izi Go:

image.jpg

Jeg aner ikke. Men jeg fikk litt sjokk når jeg så på en venns maxi cosi sete pga låsen. For jeg hørt en gang at når den delen du låser er rett så er den ikke like sikker. For jeg har fått et bilsete(ingen kjent merke) men trodde jeg ikke kunne bruke det pga låsen, men når sete som får best i test har lik låse system så burde det jo være i orden. Men det er lenge siden jeg har hørt det, så det var sikkert et annet rett låse system.
Jeg har Acta Graco:)

Her blir det besafe izi go :-) Vi hadde besafe izi sleep sist og var kjempefornøyd fordi om det var tyngre enn mange andre.
Izi go kjem veldig godt ut i test og vi synes det er bedre med 5-punkts sele. Magnetene på siden er geniale og vi synes at besafe har seter som er gode og behagelige for barna i tillegg til god sikkerhet :-)

Jeg har kjøpt et brukt Akta Grato sete som ser nesten helt nytt ut da hun som hadde det fikk en STOOR gutt som vokste ut av det fort. :)

Vi skal bruke Akta Graco Logico S HP sitt med base :) Hadde dette forrige gang, kjempe fornøyd med dette sist, og blir det helt sikkert denne gangen også :D

- Flittig bruker av app'en ;)

Har kjøpt beSafe IziGo, med isofix :) kjempefint og lett sete, ikke minst lekkert å se på!!!

Vet ikke helt hvilket sete vi skal ha enda....så var fint med en slik tråd :-) Sist hadde jeg britax, og var fornøyd med det, men det er snart 13 år siden!!! Jeg ønsker at setet er sikkert, lett, 5-punktssele og med base!! Fint med solskjerm og evt. mulighet for å feste det på vogn! Så får bare tråle i mylderet, for det finnes jo så mye å velge mellom! Det er også mulig vi kjøper brukt om vi finner det vi ønsker på bruktmarkedet :-)

Vi har maxi cosi cabriofix m isofixbase. Veldig fornøyd m det!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Besafe. Det er fordi denne ble anbefalt og den ser bra ut :)

Legger med bilde av stolen jeg (har hentet på nett da, men er de samme som vi har) :)
Her skal det nyeste tilskuddet ha denne
ImageUploadedByBV Forum1375287722.145949.jpg
ImageUploadedByBV Forum1375287737.289343.jpg

Mellomfrøkna har denne
ImageUploadedByBV Forum1375287759.544388.jpg

Og eldstemann har denne
ImageUploadedByBV Forum1375287781.442151.jpg
:)

Så vi er skikkelig fornøyd med acta Graco setene :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Vi har kjøpt Akta Graco Logico med base. :)

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Jeg heller veldig mot Izi Go nå..neste uke får man det til 20% avslag på Barnas hus også :)

Vi har maxi cosi cabriofix etter forrige mann og kommer til å bruke det sidwn det ikke er så gammelt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vet ikke helt hvilket sete vi skal ha enda....så var fint med en slik tråd :-) Sist hadde jeg britax, og var fornøyd med det, men det er snart 13 år siden!!! Jeg ønsker at setet er sikkert, lett, 5-punktssele og med base!! Fint med solskjerm og evt. mulighet for å feste det på vogn! Så får bare tråle i mylderet, for det finnes jo så mye å velge mellom! Det er også mulig vi kjøper brukt om vi finner det vi ønsker på bruktmarkedet :-)

Vi skal ha emmaljunga, og de har alle kriteriene dine. Er fornøyd med vårt sete, og det passer til emmaljunga vogn.

Back
Topp