Hvilken bilstol skal dere ha?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
vi skal ha acta graco logico s delux sin tenker jeg nå denne gangen[:D] var superfornøyd med den acta graco vi hadde til minisjefen

Hadde besafe til de to andre, men tror det blir enten acta graco eller maxi cosi...Tror mest maxi cosi...

er det acta graco logico s vi har montro? bruker det samme som til tulla iaffal.. er jo bare litt over 2 år gammelt så [:)]

Maxi cosi tror jeg det blir her, med isofix (?)  [:)]

Vi kjøpte maxi cosi med isofixbase til førstemann.
Den er utlånt nå, men innen februar er vel den brukeren ferdig med den, så jeg regner med vi bruker den en gang til.

Har izi sleep etter forrigemann. Så det blir vell den.

Blir nok izi sleepen, fordi den er best i test og
fordi den kan legges i sove posisjon når den ikke
er i basen[:)]

Vi skal ha acta graco logico s, etter storesøster[:D] Veldig fornøyd med det.

Emmaljunga First Class [:)] Har jo fortsatt sete etter førstemann (rakk heldigvis ikke å selge det hehe), og har vært kjempefornøyd med det. Veldig greit å kunne kneppe det på vognunderstellet ved en kjapp handletur også!

Maxi Cosi Cabriofix etter storesøster[;)] Er bare ett år gammelt så[;)]

ORIGINAL: djune

Emmaljunga First Class [:)] Har jo fortsatt sete etter førstemann (rakk heldigvis ikke å selge det hehe), og har vært kjempefornøyd med det. Veldig greit å kunne kneppe det på vognunderstellet ved en kjapp handletur også!

Jeg må bare spørre, siden jeg elsker first class sitt utsende.
Hvor trygt er det ? vet du det [8D] Jeg har litt lyst på det men
la det fra meg da jeg ikke har hørt om noen andre som har det.
og hvor lenge kan du bruke det før du bytter til nytt ?
jeg håper du eller noen andre kan svare [:)]

ORIGINAL: Jeja

Vi skal ha acta graco logico s, etter storesøster[:D] Veldig fornøyd med det.

Samme her! [:)]

ORIGINAL: Someeone

ORIGINAL: djune

Jeg må bare spørre, siden jeg elsker first class sitt utsende.
Hvor trygt er det ? vet du det [8D] Jeg har litt lyst på det men
la det fra meg da jeg ikke har hørt om noen andre som har det.
og hvor lenge kan du bruke det før du bytter til nytt ?
jeg håper du eller noen andre kan svare [:)]

Det har gjort det bra i tester og regnes blant de sikreste. Siste testen i Norge var i Juni 2009, og fikk helt godkjent testresultat. - Unntaket var med base, som viste seg å være farlig, men dette er visstnok rettet i ettertid. Uansett ser jeg ikke poenget med å bruke base, for setet er veldig enkelt å montere korrekt på få minutter uten base. Setet er i vektklassen 0-13 kg (det vil si opp til ca 1 år). Vet om flere som har brukt First Class setet, og har bare hørt positivt om det [:)]

Vi har Britax etter snuppa... (eller hun bruker den jo fortsatt, men blir ferdig til neste kommer [;)])

Acta Graco Logico S m/base - elsker den!
* Lett å bære
* Lett å justere på selene
* At det er kalesj på den

Ja, i det hele. Den er fantastisk. Hadde den til snuppa. Så den vil være 2 år når den tas i bruk igjen. (pent brukt)[;)]

Snuppa brukte å sovne ganske fort i den. Vi festet henne til stolen, og løftet den bare litt opp fra gulvet så hun på en måte "dinglet" i lufta, mens vi snakket oss ferdig med de vi evnt. var på besøk hos. Ergo: Aldri noe skriking i bilen[:D]
Håper neste baby blir like rolig som snuppa[:)]

emmaljunga first class 0+ [:D] har den fra storebroren [:D]

Back
Topp