Enig i at sironaen kanskje ikke er det beste setet de har. Men beltestolene er veldig bra ;-)Cybex Sirona, jente 18 mnd.
Kommer aldri til å kjøpe Cybex igjen. Makan til useriøs produsent.
Hva er du misfornøyd med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i at sironaen kanskje ikke er det beste setet de har. Men beltestolene er veldig bra ;-)Cybex Sirona, jente 18 mnd.
Kommer aldri til å kjøpe Cybex igjen. Makan til useriøs produsent.
Enig i at sironaen kanskje ikke er det beste setet de har. Men beltestolene er veldig bra ;-)
Hva er du misfornøyd med?
Ja da skjønner jeg at du er misfornøyd.Selene, den ene trekker seg ikke inn og forblir løs.
Snakket med Cybex Norge, de ville ikke godta reklamasjon. Har sent mail til Cybex international, de svarer meg ikke på henvendelser.
Ja da skjønner jeg at du er misfornøyd.
Rart at de bare ignorerer kunder sånn :-o
Men en beltestol er jo tryggere å kjøpe da siden det er det bilens belte man brukerJa, veldig misfornøyd.
Kan ikke fatte eller begripe at de oppfører seg slik nei. jeg komemr hvertfall til å anbefale alle om å holde seg unna.
Det gjør det ikke på vårt sete.dårlig at de ikke ordner oppSelene, den ene trekker seg ikke inn og forblir løs.
Snakket med Cybex Norge, de ville ikke godta reklamasjon. Har sent mail til Cybex international, de svarer meg ikke på henvendelser.
Det gjør det ikke på vårt sete.dårlig at de ikke ordner opp
Vi har akkurat solgt vårt besafe til fordel for britax maxway. Ble gal av at det tok så stor plass!Har besafe izi plus i hovedbilen. Han er 2 år. I konebilen står det en britax twe, måtte ha noe som tar liten plass da det er ei lita rotte av en bil.
Når nummer to kommer til sommeren blir det maxicosi cabriofix på h*n. Så får vi se om den overtar storebrors stol og at vi kjøper en ny til han når den tid kommer. Kunne tenkt meg noe som ruver litt mindre enn besafe sitt, men som samtidig kan brukes til minst 4 år (har en lang gutt). Vurderer litt noen av britax sine seter (max way, multi tech feks).
Er ikke noe problem bak passasjersetet, men ser d kan bli trangt bak fører, så blir ikke enda et izi plus i alle fallVi har akkurat solgt vårt besafe til fordel for britax maxway. Ble gal av at det tok så stor plass!
Ja, veldig misfornøyd.
Kan ikke fatte eller begripe at de oppfører seg slik nei. jeg komemr hvertfall til å anbefale alle om å holde seg unna.