Vi skulle egentlig overta bilstol etter søsteren min, men datteren rekker ikke vokse fra den i tide, så vi må kjøpe en et annet sted.
Hvilken har dere og hvorfor valgte dere den?
Hvilken har dere og hvorfor valgte dere den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme valg her!Jeg kjøpte maxi-cosi pebble 360 pro2, med familifix 360 pro base. Syns det så kjekt ut at basen kan snus mot deg og sklis litt ut så man får god tilgang. I tillegg så har jeg lest mye bra om selve sete. Bla at det kan gi liggestilling til nyfødt og puster godt.
Har kjøpt dette setet jeg også. Av grunnene du nevner og at det passer på maxi cosi vognen vi har.Jeg kjøpte maxi-cosi pebble 360 pro2, med familifix 360 pro base. Syns det så kjekt ut at basen kan snus mot deg og sklis litt ut så man får god tilgang. I tillegg så har jeg lest mye bra om selve sete. Bla at det kan gi liggestilling til nyfødt og puster godt.
Hadde me skulle gjort det om att, så hadde me au gått for denJeg kjøpte maxi-cosi pebble 360 pro2, med familifix 360 pro base. Syns det så kjekt ut at basen kan snus mot deg og sklis litt ut så man får god tilgang. I tillegg så har jeg lest mye bra om selve sete. Bla at det kan gi liggestilling til nyfødt og puster godt.