Hvilken bil stol har dere? eller hvilken skal dere kjøpe?

Vi har maxi-cosi rock med base, og basen kan også brukes til stol nr 2. Var greit fornøyd med den, enkel og lett stol. Nesten like lett som cabriofix. Mannen som tok ansvar og valgte stol der. :p Ulempen er jo at man nesten binder seg til å bruke neste stol i serien også, for basen er ganske dyr. Så ville sjekka om det er aktuelt før jeg hadde valgt en babystol med base som kan brukes til neste stol også. For oss passet det fint.
 
Vi har maxi-cosi rock med base, og basen kan også brukes til stol nr 2. Var greit fornøyd med den, enkel og lett stol. Nesten like lett som cabriofix. Mannen som tok ansvar og valgte stol der. :p Ulempen er jo at man nesten binder seg til å bruke neste stol i serien også, for basen er ganske dyr. Så ville sjekka om det er aktuelt før jeg hadde valgt en babystol med base som kan brukes til neste stol også. For oss passet det fint.
Vi kjøpte denne i pakke med bilstol nr 2, det var ikke så dyrt i forhold til andre merker:)

https://www.jollyroom.no/bilstoler/...bybilstol-nomad-black-inkl-familyfix-one-base
 
Så snedig at de kommer i en pakke nå! Hadde ikke det da vi kjøpte vår såvidt jeg vet. Vi kjøpte i alle fall i to omganger, sparer litt mer på å kjøpe pakke. :)
Ja, vi synes det var veldig lurt!
 
Vi var veldig fornøyd med Maxi cosi til de to eldste, så vi endte opp med det nå også. Kjøpte veldig pent brukt Maxi Cosi pebble plus inkl base og nyfødtinnlegg på Finn i går:) Første innkjøpet!
 
Vi kjøpte en som hører til barnevogna nå :)
 
Maxi cosi cabriofix med base :happy:
Veldig lett å bære.
 
Maxi cosi cabriofix. Skjønner det er på vei ut, men det blir brukt ca et halvt år og siden vi bruker bil lite orket vi heller ikke kjøpe et sete til 5000 kroner. Det passer til vogna med adaptere vi kjøpte nesten ubrukt, så det duger nok mer enn nok :)
 
Enda ikke kjøpt bilstol, men satser på en maxi cosy eller britax da jeg har adaptorer til vognen av disse merkene.
 
Vi kjøpte maxi cosi til første med isofix base. Veldig enkelt. Byttet til besafe når han fyllte 5 mnd.

blir å bruke den samme babybilstolen til baby nå, den er bare ett år gammel:happy:
 
Back
Topp