Hvilken bil kjører du/sambo?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg er ute etter ny bil :)
Orker ikke kjøre manuell lenger, og vil ha en bil med god plass. Sett litt på VW Touran, Ford S-max, Opel Zafira og Toyota Verso. Jeg er ikke glad i stasjonsvogner. Tenker også på at vi må ha plass til 3 bilstoler i og med at vi skal prøve på tredje baby neste år. Og med det lurer jeg på hvilken bil dere kjører? Nå kjører jeg en Renault Scenic Megane (manuell)

Sent from my iPhone using BV Forum

Volkswagon passat stasjonsvogn :)

Februar-14 mamma <3

Er ikke glad i stasjonsvogn men skal ha plass til tre barnestoler? Hvordan skal det gå?? Ha ha ha!! Stasjonsvogn er jo utrolig greit å ha så har man plass til alt man trenger i bagasjerommet. Jeg har Volkswagen Passat 1.9 tdi, miljøvennlig med manuelle gir. Den er utrolig lett å kjøre. Og jeg får plass til mye i bagasjerommet, blant annet det beistet av en simovogn.

Vi har en ford fokus stasjonsvogn som familiebil, veldig fornøyd med den! God plass :) har hørt ford s-max skal være veldig bra av de du nevnte!

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg har Toyota Yaris Verso,, (pizzabilen:-P) med 5 seter.. Den som man kan slå baksetet ned, så blir det som varebil utgaven.. Ikke veldig pen, men veldig praktisk... Til å være så liten er det veldig god plass i den, og voksne som sitter bak har veldig god beinplass..pluss god plass til vogna bak, men ikke plass til mer en 2 barneseter bak i den.. Jg vil å ha ny bil:)

Jeg kjører Volvo v50. I den er det IKKE plass til tre barneseter! Sambo solgte ww caddy for litt siden og kjøpt en polo kun for å fixe og selge med fortjeneste. Har tenkt til å kjøpe nissan leaf når vi trenger to biler til neste høst. Han må ha bil på jobben og den kan stå der til lading og han gå til/fra jobb. Vil spare på det:)

Er ikke glad i stasjonsvogn men skal ha plass til tre barnestoler? Hvordan skal det gå?? Ha ha ha!! Stasjonsvogn er jo utrolig greit å ha så har man plass til alt man trenger i bagasjerommet. Jeg har Volkswagen Passat 1.9 tdi, miljøvennlig med manuelle gir. Den er utrolig lett å kjøre. Og jeg får plass til mye i bagasjerommet, blant annet det beistet av en simovogn.

Trenger ikke ha stasjonsvogn for å få plass til tre bilstoler da :) Får plass til tre i bilen jeg har nå, og det er ikke stasjonsvogn.

I alle tråder jeg har lest her inne om 3 barneseter (og det er jo noen tråder :p ) er ford s-max den bilen som nevnes oftest :)

Februar-14 mamma <3

Vi har mercedes stasjonsvogn e-klasse..
Er suuuper fornøyd med den og vi får 3 barneseter bak
Det er en utrolig romslig bil og har et digert bagasjerom -der får vi plass til en tvillingvogn og ei tralle (+litt småting)!! :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg kjører Volvo v50. I den er det IKKE plass til tre barneseter! Sambo solgte ww caddy for litt siden og kjøpt en polo kun for å fixe og selge med fortjeneste. Har tenkt til å kjøpe nissan leaf når vi trenger to biler til neste høst. Han må ha bil på jobben og den kan stå der til lading og han gå til/fra jobb. Vil spare på det:)

Naboen har 3barneseter i sin volvo v50, alt går vist man må... (som de så fint sa....)

Vi har også volvo 50, minste stasjonsvogn på markede tror jeg.. Anger på at vi kjøpte den!
Nå driver vi å snuser på ford smax og toyta avensis.. :)

Naboen har 3barneseter i sin volvo v50, alt går vist man må... (som de så fint sa....)
Midtsetet er smalere enn et vanlig sete så da har du ikke mange valgmuligheter innen seter tror jeg. De på sidene er også smale

Midtsetet er smalere enn et vanlig sete så da har du ikke mange valgmuligheter innen seter tror jeg. De på sidene er også smale

Jeg vet ikke hvile seter de har, men de har hvertfall fått plass til tre.. :) Vi satser på å bytte ut bilen til nestemann kommer, synes det er liten til et barn :P (vognen tok hele bagasjerommet med bagen, og da måtte jeg i tillegg ta av to hjul...)

Har akkurat kjøpt ny bil med automat gir. Subaru Outback. Er kjempe fornøyd. Bak er det plass fot 2 seter pluss en voksen mellom. Mannen min er nesten 2 meter, så når har kjører - er det fortsatt plass bak ham :D I bagasjerommet er det plass til Emmaljunga Edge Duo, trehjulsykkel og masse annet :D :D :D

Opel zafira 2007 modell har vi :-) veldig grei bil, men jeg ble litt overraska over hvor liten plass det ble foran når vi monterte bezafe x3 setet :-s gruer meg nesten litt til vi må ta det i bruk :p

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Ønsker meg mazda6, er så fin:D mannen ønsker skoda octavia rs..

Ønsker meg mazda6, er så fin:D mannen ønsker skoda octavia rs..

Haha, ja eg var innom Skoda og så på den og ble da møtt med: ja hvis du kjøper denne så blir nok din mann glad, det er alle småbarnfedres våte drøm..... Eg stirret på han og sa: så hvis dere tar min lille Polo i innbytte, ordner med finansieringen og slikt, kan du ordne en mann til meg og da?
Han ble litt paff.... :P

Jobber med bil selv så vil anbefale Ford S Max, Kuga eller Mondeo (Mondeo er riktignok skikkelig gubbebil og stasjonsvogn men den er litt tøff), ellers er Toyota Avensis i nye modeller en drøm å kjøre.. Og Mitsubishi Pajero en bil med veldig god plass i..

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Skal du ha helt ny bil har det kommet mange fine 7 setere. Da kan du ta med barnas venner etterhvert også ;-)

Selv er jeg en stasjonsvognkjører. Volvo. Men drømmer om en BMV SUW :-P det får bli da jeg er pensjonert og rik

Februar -14 mamma <3

Vi har nissan primera er ikke så god plass i den men vi skal hente ny bil den 15 å da e det volvo v70 :D gleder meg sånn til ny bil :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp