Hvilken bil har plass til tre bilstoler bak?

Superprodusent

Glad i forumet
Nå har vi ei på snart fem, ei på snart tre og en liten baby på vei. Hvilken bil bør vi kjøpe oss? Vi hadde tenkt på passat først, men tror det blir mer eller mindre umulig å få tre bilstoler inn der. Neste alternativ tenkte vi volvo v70. Hva er deres erfaringer, både med denne bilen og evt andre?:)

Vi har snart 3 unger vi å (slder i signaturen). Har wv Touran, og der får vi plass til 3 BeSafestoler. 1 beltestol, 1 babystol, og 1 bakovervendt. Har testa 2 bakovervendte og 1 beltestol også, så da vet vi at det også passer om ett års tid

BeSafe er vel ikke kjent for å være smale seter, så jeg vil tro at du får andre seter inn i andre biler... Men vi er iallefall veldig fornøyd med Touran. Kjekt at det er muligheter for 7 seter å når man skal på småturer med lite bagasje og mange folk

Ford Galaxy:) Den har plass til tre seter, og to stykker bak der igjen utenom!;) Jeg har hatt 6 tenåringer inni den uten problemer (Anbefales IKKE, herregud så de gutta maser når de først setter igang..:P), og barna har kjempegod plass. Yngste her har Britax Two way elite, og eldste har besafe Kid plus, to ganske plassbesparende seter, og det er glatt plass til et babysete inni der også:)

Det går fint 3 seter i vår vw touran:

Jeg er ikke 100% fornøyd med bilen, men ikke så misfornøyd at jeg vil bytte heller. Kommer nok til å prøve volvo v70 eller ford s-max neste gang, tror begge kan være enda letter med barnesetene.

nissan primera får plass til tre bakovervendte, men med et nødskrik da. vi har bare britax stoler da. går også en babystol/beltestol og2x 9-25 stoler :) veldig fornøyd, for da kan vi ha med oss en unge i ny og ne :D

Har en nabo med 3 barn, hvor størstemann er 3 år. Alle sitter bakovervendt. De kjøre ford galaxy.

Vi har volvo xc90 og der er det plass. problemet blir heller at enkelte seter har for kort støttefot så det blir viktigere å teste setet i bilen først.

Vi har lett lenge etter en bil med god plass til 3 barn i barneseter. Nå har vi funnet drømmebilen.

PEUGEOT 5008

Har vunnet flere tester som beste familiebil osv.

Er også mye billigere enn feks. ford s.max

Chrysler grand voyager. Stor og fæl, men veldig god plass til vogner og bak :)

Toyota Corolla Verso =)

Vi har Ford Galaxy Ikke veldig dyr, har hat svært lite reparasjoner, masse plass og ok i forbruk :-D Veldig forøyd.

Back
Topp