Hvilken bil har du?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Nissan X-trail. Plass til det eg trenger plass til. :-)
Trengte stor bil for å komme over brøytekantene, så det var viktigere enn plassen inni. ;-)

Chevrolet Suburban. Jeg er frista til å si "alt" :p
Men ja, vi har på en og samme tid hatt et hundebur (Gordon Setter), en vaskemaskin og to vogner bak der og enda hatt plass til andre ting :p

Peugeot 206, så vidt plass til meg selv :p

Opel vectra stasjonsvogn :P

Har plass til veldig mye. Har ofte to barnevogner baki bilen. Er grei plass til bakovervendt bilstol, uten at den i forsetet må sitte trangt. Vi kan nok fint få et til barn baki der :) så tror ikke vi må kvitte oss med den på en stund ;)

Volvo v70. Har plass til det jeg trenger i alle fall [emoji4]

Ford mondeo stasjonsvogn. Plass til veldig mye. 2 barnestoler og 1 16 åringen i midten går greit :)

Golf plus, har plass til 3 barnseter og mye mer

Mazda 5. Har plass til 7 personer eller 5 personer og ganske mye bagasje. Ca to barnevogner.

Akkurat nå Toyota avensis sedan, men ser etter ny bil. Har plass til det meste, men kan ikke akkurat sette bikkja på taket når vi skal avgårde alle sammen :p

Ford Focus og E-Up.
Kunne tenkt meg en større bil for med barnevogn baki er det knapt plass til noe.

Volvo v70. Får med alt. En gang henta jeg en 3 seter sofa og ett svært tvbord. Null problem med nedlagte seter :)
Har også en e golf. Stor plass, men har ikke testa ut hvor mye der da :p Er mannens pendlebil så.

Chevrolet Tahoe. Har plass til hele flyttelasset... Den er alt for stor. :p

Back
Topp